Ifokus nere under helgen!
Ifokus nere under helgen!
Under lördag och söndag kommer iFokus att uppgraderas till version 3.2. Den nya versionen innebär en del nya/bättre funktioner som det kommer att gå att läsa om inne på Support efter uppgraderingen.
Tyvärr innebär detta även att iFokus med största sannolikhet kommer att ligga nere under hela helgen.
Hoppas att alla har överrseende med detta och att ni kommer åter med nya friska tag efter helgen!
//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!
*yay* Det nya är så tjusigt :D
Jag får väl ta och plugga hela helgen, det skulle verkligen inte skada..
Hanna

Jag och Anna är på PR-mässa med marsvinen mella minst 10-14 (från klockan 8 på lördagen eftersom vi ska göra ordning och de har öppet fram till klockan 18) båda dagarna så vi har iaf saker inplanerade perfekt för iFokus-stopp
Men kan inte annat än att hålla med Hanna att den nya versionen verkligen är kanon (hoppas att "det" kommer att vara med eller iaf komma
).
Kan ju tillägga att denna uppgradering inte alls är av samma omfattning som förra uppgraderingen var
//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!
#2 - Åh, lyx ^^ Jag tycker gott att det kunde väntat till nästa helg då jag är sysslesatt ;) Men med tanke på hur mycket prov som är inplanerade så vore det minst sagt fiffigt att ta vara på helgen…
Hanna
Det var väl nästan bäst så för min del *s*
Har hur mycket som helst att göra i helgen och att inte kunna sugas hit vore ju en fördel ^^,
Och så kommer jag och är tråkig och säger att jag inte gillar alla nya verisioner hit och dit, hoppas nu bara det blir bra ändå ;)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Kan inte mer är instämma med FeliciaS. Vad det skall ändras hit och dit?
Blir det verkligen bättre? Det har ju redan i tid och otid ändrats.
Tro nu inte att jag är en kärring motvals, men ibland blir man lätt trött.
Men men vi får väl se efter helgen om killarna lyckats positivt överaska mig?
Marsvin 4-ever
.
Va? Det gick fort tills en 'nnu nyare kom! Vet inte om det är bra elr dåligt.. jaja, får väl tid att knåpa på en bloggdesign då ;P
Det är ingen större skillnad mot den här versionen. Vad dom gjort är att dom rättat till problem och liknande som dykt upp i den här versionen och tagit bort grejer som många haft problem med och istället stoppat in lite som önskats.
Hanna

Tråkigt, men mamma blir nog glad när jag inte sitter lika mkt vid datorn ^^
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
#7 Fast en del är ju inte direkt förbättringar *s*
Mvh Felicia
#9 - Jodå :) Positivt tänkande nu Felicia ^^
Hanna
#9 Vad menar du nu då? ;P
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
Jag gillar också det nya. ^^
#11 Du får se… ;P
Mvh Felicia

öhm skulle inte i fokus vara nere idag ? :P
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Kommer sökfunktionen att fixas då?
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.