Marsvin iFokus

Marsvin

Etikett: utställningar
Läst 2965 ggr
[jejjas]
0

Utställning I trollhättan 2009-01-31

Vet att det är tidigt men är det någon härifån som ska Ditt?

Vi ska och kommer ta med alla grisar.

Billyh Klipt långhår och Pet

Rufus Klippt långhår och pet

Gulliver ras och pet

Lollo Ost och pet

Skade pet

Längtar redan fast det är så långt ditt Skrattande Men det är väll bara för att det tar ca 10 min för oss ditt Skrattande Pappa har redan lovat att köra.

Abico
0

Vilket datum är det?

Hanna 

Creation
0

#1 Det står ju i rubriken, Hanna? *s* ;P

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

[jejjas]
0

ja det gör det *L* men  skriver ändå  1/1 09 är den Skrattande

Abico
0

Skäms Jag är lite trött ^^
Jo, men den första har jag planerat in en utställning så det måste väl vara den här ;) Har ingen aning om vilka som ska med ännu (jag har inte ens koll inför Rävlanda i december ännu *s*)

Hanna 

Creation
0

31:a menar ni väl? ;)

Abico
0

#5 - XD Eh, jo *s*

Hanna 

[kjamtessa]
0

Har med super nära till Åsaka. Men det stora problemet är att utställningen är på min 20 årsdag ;P Tusan..

FeliciaS
0

Kikade häromdan och då var det inte bestämt var utställningen skulle äga rum. Trollhättan.. Hrm… Det blir nog lite väl långt. Så räkna inte med mig och grisarna ^^, Satsar på 28/3 istället.

Men till SM kommer jag bannemej!

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

[jejjas]
0

puttar upp då det inte är så långt kvra nu sista anmälningen är 6/1 09.

Abico
0

Har faktiskt börjat fundera på vilka som ska med, det blir nog bara en eller två stycken tror jag då ingen av grisarna är i direkt toppform nu…

Hanna 

Abico
0

Så får jag ju tillbaka min lilla Tilda igen också ^^

Hanna 

Jappeloup
0

skulle gärna vara med, men orkar inte riktigt åka så långt för en petclass, men lycka till ni andra som ska vara med :D

[jejjas]
0

jag har funderingar på å skippa rufus i klipt han har inte så mycket lockar som en merino ska ha.någon som har en bra bild på en klipt merino som jag kan gämföra me?

Teddysar
0

Kommer det komma nån utställlning i svenjunga borås området?

Och måste man vara medlem i marsvins förenignen för att kunna ställla ut?

Måste marsvinet ha stasmtavla?

[jejjas]
0

# 14 första gången man ställer behöver man nte vara medlem, man kan ställa i pet behöver inte marsvinet ha stamtavla där får vem som hälst ställa. Du kan gå in  å kolla på Marsvinsföreningen Där ståll alla utstälningar som kommer att bli 2009 Skrattande

Fiona
0

Blir troligen inte så, det går inga bra tågtider och mamma har inte lust att köta ända till Trollhättan "för ett marsvin". Och de brukar inte vara någon som tar svängen förbi här som jag kan åka med, så de är ganska kört tyvärr. Men räkna med mig i Mölndal!

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Teddysar
0

men det står ju bara om januari o februari

Abico
0

#17 - Det kommer upp mer info om de andra utställningarna när det börjar närma sig :)

Hanna 

Teddysar
0

okej :D

Fiona
0

Guuuuuud vad jag är sugen då! Det suger att man inte har släkt eller någon att sova hos i göteborg >< därifrån går det ju en massa tåg som man kommer i tid med!

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

FeliciaS
0

Någon som åker från Göteborgshållet och uppåt som har plats för mig och 2 grisar? I så fall kan jag komma dit (vill ju såå gärna!). Eller någon som känner till någon som ska dit…?  

KM i Mölndal 21 februari kommer jag till i alla fall :)

Mvh Felicia

Fiona
0

#21 går det inga bra tåg från göteborg till trollhättan då ? ^^

Jenny

Abico
0

Man kan ta både tåg och buss från göteborg till Trollhättan, vet dock inte hur nära utställningslokalen man kommer när man tar buss/tåg.

Om ni kan ta pendeln till Alingsås så kan ni få skjuts med oss till Trollhättan utan problem. Pendeln går ju hela tiden så man slipper ju vänta någon längre stund. Hojta bara :)

Hanna 

FeliciaS
0

#23 Så väldigt ofta kan väl inte pendeln gå tidigt en lördagmorgon?

Mvh Felicia

Fiona
0

#23 om du nu tänkte på mig så (Oskyldig) kan jag inte komma till Allingsås förens halv 9, alldeles för sent. Jag får väl övernatta i en busskur från fredagen i allingsås så får ni plocka upp en stelfrusen jenny & två stelfusna marsvin på lördagsmorgonen x)

Jenny

[jejjas]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har nusittit å funderat och kommit fram till att rufus får stana hemma han har tappat massor med massa å är inte helt frisk just nu ska ringa vet i mor tror han har urinvägs infekjon igen han piper så när han kissar Rynkar på näsan.

så dom sm följer me är

Lollo pet och ost

Skade pet

Gulliver pet och ras

Billyh pet å klippt långhår

alla andra är i gätte bra forn lollo växer å blir stor lika stor som skade nästan bifogarbild på busfröt med domvassa tänderna  har suttis i mina fingrar några gånger Skrikandes. Men älskar henne ändå Skrattande.

Abico
0

#24 - Dom går en gång i halvtimmen alla dagar tror jag, kolla västtrafiks hemsida.

#25 - Ajdå :/ Du får tälta ^^

Hanna 

Fiona
0

#27 haha jo men visst toppen ide Flört varför har jag inte tänkt på det ?! 8-)

Jenny

FeliciaS
0

#27 Kikade en snabbis på denna lördagen, antingen i Alingsås 06:30 eller 08:00…

#28 Verkligen, du och framförallt marsvinen uppskattar säkert att sova i sådär +5 grader ;P

Mvh Felicia

Fiona
0

#29 haha om en det xP BRRRR

Jenny

Abico
0

#29 - Ah, okej. Vi åker nog hemifrån någon gång runt sju om incheck är vid åtta som vanligt. Så kommer du 06:30 är det ju inte så jättestor skillnad, vi kan säkert åka ner och plocka upp dig så kan du få sitta hemma hos oss medan jag rusar runt och slänger ihop det sista ;) Frågan är väl hur tidigt du blir tvungen att gå upp *s*

Hanna 

[jejjas]
0

putt sista inbetalningen är på tisdag

Abico
0

Nu gäller det att inte missa sista anmälningsdag här ^^
Ska ta och känna igenom marsvinen lite innan jag bestämmer mig för vilka som ska med :P

Hanna 

[jejjas]
0

#33 ne det får du inte göra, å inte jag heller för den delen. ska klla över billys päls litte se om det behövs klippas något i den . hoppas inte det då han ärperfekt i övrigt, ska även försöka trimma litte på Gulliver inte så farligt mycket som ska bort, kolla litte tssar med så jag inte sitter dan innan med det som vanligt Obestämd

[jejjas]
0

nu har jag betalt anmälningarna. års avgiften betalar jag i mor Skrattande. så nu är allt klart

Abico
0

#35 - Vilka blir det som följer med då? Och i vilka klasser? :)

Hanna 

[jejjas]
0

# 36 - Skade i pet, Lollo i pet och ost, Gulliver i pet och ras, och billyh i pet och Klippt. så det blir bara 4 denna gången då rufus inte käns så bra i hullet och inga bra lockar för klipp Rynkar på näsan så jag klippte ner han häromdan, han får vara hemma å ätta massa gtt i stället.

Har du bestämt dig för vilka som ska med från dig?

Abico
0

#37 - Okej :)
Jag ska se över mina idag under burstädningen så får jag bestämma mig därefter.

Hanna 

Fiona
0

Det ser ut som att jag kommer ändå :D Morfar erbjöd sig frivilligt idag att köra, så blir till att anmäla nu & betala in i morgon (:  Kålan får följa med och ska ställas i PET.  Hoppas vi hinner få ID-brickorna tills dess ;)

Jenny

Abico
0

Självklart vill min mail inte fungera >.< Så min anmälan går inte iväg, hur många gånger jag än försökt skicka. Får väl skicka den från pappas dator eller något…

#39 - ID brickor?

Hanna 

Fiona
0

#40 ni kanske inte har beställt sånna Skäms En upålad tråd om det i alla fall, en liten knapp som man sätter på tröjan där det stpr Marsvin i fokus, så att vi här inne ifrån ska käna igen varandra på utställningar osv ;P

Jenny

Fiona
0

Hej jag heter Jenny och jag är kokt! Smart som man är tänkte man inte på att det är röd dag i morgon så att det inte går att betala in >< Tror ni att det funkar att betala in på onsdag ? Obestämd

Jenny

[jejjas]
0

så här står det på västras sida

Sista anmälan och betalningsdag: tisdagen den 6 januari 2009

Var snäll & respektera sista anmälningsdatum, försent inkommen anmälan accepteras ej!

Men har du ingen möjlighet att betala över interner?

Abico
0

Nu har jag fått iväg anmälan, följande är anmälda men vi får väl se om jag får stryka Irma och Wilma kanske det beror på om dom fortsätter gå upp i vikt lika fint eller inte.
Caviecares Vincent, 15,5 månader - Pet
Greta, 23,5 månader - Pet
Marwin's Vilhelmina, 61 månader - Pet
Angcas Pia Sava Kvast, 7 månader - Pet
Jag orkade inte med någon ras den här gången, Vincent kommer ändå inte lyckas bra så då är det bättre att köra stenhårt på pet så att han kan ta sitt sista silver och bli Guldpet :P

#41 - Jasså dom ;) Jag som trodde att du skulle ha ID bricka på marsvinen, fattade ingenting *s*

Hanna 

FeliciaS
0

Paniiiiik…!

Ska jag med eller inte? *s*
Måste kolla upp hur jag kan ta mig till Alingsås.

Mvh Felicia

FeliciaS
0

#31 Hehe, då får väl jag gå upp vid 4 eller något, och det tycker jag tyvärr inte en marsvinsutställning är värd *s*

Incheck är 8:15-9:00.

Jag kommer inte till Trollhättan ;P

Mvh Felicia

Abico
0

#46 - Äsch, var är engagemanget? ;P

Hanna 

Fiona
0

#43 nej mamma & pappa betalar aldrig över internet :/ skit jag som verkligen ville komma ><

Jenny

FeliciaS
0

#47 Tror jag tappade det i julas ^^,

Mvh Felicia

[jejjas]
0

Sista inbetakningen i dag

Ireth
0

Nu har jag precis anmält

Heartbreaks Heart of Angel alpaca 6 mån - Ras

Rospiggens Pewter peruan 5 mån - Ras

Heartbreaks Stoneheart alpaca 10,5 mån - Pet

Hoppas för övrigt att det inte blir något fel på bilen denna gång så att jag faktiskt kommer iväg! (så att det inte blir som när jag skulle till Kista…)

Ser fram emot utställning igen :)

[jejjas]
0

Vilka är de nu som ska dit och vilka klaser

Jejjas med

Billyh Boi Klippt och pet

Skade Pet

Lollo (sparta´s crazy lou) Pet och ost

Gulliver Ras och pet.

Funderar litte på om jag ska göra en plata till Billyh men funderar på vilken färg någon som är bra på det som vill hjälpa mig?

FeliciaS
0

#52 Golden/Black eller Black/Golden - beroende på vad han har mest av.

Mvh Felicia

[jejjas]
0

Han är  Black/Golden

FeliciaS
0

#54 Ok ;)

Mvh Felicia

[starlights]
0

#52 Lite mörkare blå tror jag hade passat bra.=)

FeliciaS
0

#54 Oj, gud, förlåt! Jag trodde du undrade färgen på marsvinet *s* Slarvläste! Skäms

Mvh Felicia

[jejjas]
0

#56 okej tack.

#57 ingen fara slarv läser med i bland *L*

[jejjas]
0

nu har jag fixat en platta till billy så här ser resultatet ut

[jejjas]
0

..

FeliciaS
0

Fint! Han är lik min coronethane Calypso (som jag hade) på ena sidan :)

Mvh Felicia

bustroll
0

Är utställningen i Åsaka? det var den ju förra gången, när det ståg Trollhättan,hehe. Jaja jag hoppade av den utställningen iaf, för det känndes fel. Men när det är på hemmaplan i Mölndal (5min bilfärd HAHA) så ska jag iaf dit. Någon tråd men den utställningen?

Lycka till nu alla som ska till Trollhättan =D

Fiona
0

#62 det finns en tråd om den utställningen, heter nog inofficiell utställning Mölndal 21/2 eller ngt ^^

Jenny

parsley
0

Jag har anmält Dexter, Märkli och Oktober till pet samt Gladiatus i ost. Får se om jag kommer iväg, ganska långt att åka och det kan vara besvärligt väglag. Dexter ser ut som Billy, tidigare i tråden,  ifall någon undrar. Märkli gör skäl för sitt namn och Oktober är världens raraste lilla marsvinsflicka.

[jejjas]
0

#61 tack . tyckte med det blev fint *L* bättre än röt som jag haft förut

mystrollan
0

hej..jag ska dit men undrar var det ligger ju… kommer åka tåg från Borås… vilken tid med…. vet någon???

ska hämta min unge där:)

bustroll
0

Då gissar jag att du kommer till Centralen (i gbg) och då ska du ta kungsbackapendeln, kostar 3 kuponger med 100kort (vuxna) du hoppar av vid mölndal centrum och tar bussen där ifrån kommer med vilken senare

bustroll
0

Ursäkta såg felSkäms tänkte inte att vi pratade om trollhättan. Men kolla västtrafik ;)

Fabiola
0

jag kommer den 31/1.

ska ställa Lurvas i Klippt LH

Nestor i OST

Aurora och melissa i Uppfödargrupp och Ras jr

Nessa i ras jr

mixel i Ras jr

bustroll
0

#69 HAHA e de så du heter här. Skäms att jag inte kom på det innan, hehe

[jejjas]
0

Då det bara är ca 17dagar kvar efterlyser jag bilder på hur alla ser ut så man kan heja Skrattande. Bild på mej kommer måste bara ta en först Skrattande

Abico
0

En vecka kvar nu då :)
Bild på mig finns i min blogg http://raggsocka.bloggagratis.se/.

Hanna 

[jejjas]
0

K`Jag ska försöka ta en bild i dag har totalt glömt det Tungan ute

[jejjas]
0

Här har ni mig  har röda slingor nu men annars ser så ut Tungan ute

[jejjas]
0

Här är syrran och hennes pojkvän båda ska med Skrattande han är bra bär hjälp Flört

Abico
0

Nu har jag fått bekräftelsen :)

Hanna 

[jejjas]
0

jag med

Sandra-B
0

Jag med!Flört Tack HannaTungan ute

Det är nästan så att jag ångrar att jag inte anmälde (och fixade transport) dit…

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

Abico
0

Vi får väl se hur många det blir till att stryka ^^'
Irma är rätt garanterat struken, hon är för tunn & Greta har blivit orange ;) Say no more.

Hanna 

[jejjas]
0

#79 va tråkigt men hur har greta kunat bli orange? Förvånad

Abico
0

#80 - Hokuspokus ;)

Hanna 

[jejjas]
0

#81 men det kan ju vara intecant med ett oranget marsvin "ny färg" Flört..

kom å tänka på en grej vilket är värst dåligt trimmad eller för mycket trimmad? funderar på gulliver där Obestämd

Abico
0

#82 - Ja, kanske ;)

Det är värre med övertrimmade, dåligt trimmat går ju faktiskt att rätta till..

Hanna 

[jejjas]
0

#83 Lollo blev ljus blå när jag bada henne sist hadde problem å få ut shampot *L*

okej va bra

Abico
0

#84 - Ljusblå hade varit snyggt på Greta tror jag ^^ Vi får ta det nästa gång ;) Eller inte…

Hanna 

[jejjas]
0
#85 kan ju säga att jag fick litte smått panik när jag såg det å lilla syster "lung det försvinger blir hon blå så blir hon"
[jejjas]
0

nu är det bara två dagar kvar tills lördag Skrattande. hur värkar det hos dig hanna ska Irma och greta med? eller hon blivit vit  igen? Flört

FeliciaS
0

Kan inte annat än önska er lycka till… Kanske kanske kanske tittar förbi ^^,

Mvh Felicia

Abico
0

#87 - Nej, jag har just haft uppe och känt igenom mitt lilla show team ^^ Varken Greta eller Irma är i form för utställning nu är jag rädd :( Men Wilma har blivit något finare i kroppen :)

#88 - Det finns fortfarande möjlighet att bli upplockad på Alingsås station om du vill ^^

Hanna 

[jejjas]
0

#89 va tråkigt .

är det någonmer än jag somset att det är väldigt litte djur anmälda?

Fabiola
0

jag har sett det men väntade inte heller att detta skulle bli en stor utställning. I januari brukar folk inte vara jätte aktiva med ställandet har jag märkt genom åren.

Ireth
0

#90 Nej jag har hakat upp mig på att det är hela 7 alpacaseniorer anmälda ;) Men i övrigt vet jag inte, funderade inte vidare på antal djur efter att ha kollat alpacorna :)

Abico
0

Nu ska jag ha i mig lite mat innan utställningspysslandet tar fart på allvar ^^ Det känns som om jag ligger ovanligt bra till med förberedelserna, men det kanske går över när jag ser hur mycket det verkligen är som ska göras *s*

Hanna 

FeliciaS
0

#89 Nä, jag har en lugn pluggdag framför mig imorgon. Men tack för erbjudandet ^^

Mvh Felicia

Ireth
0

#93 Jag säger samma sak, känns som att jag ligger bra till tidsmässigt, men kommer nog snart inse att det är mer kvar att göra än vad jag tror! ;) Har en pet-gris kvar som inte har badat än… *suck*

Abico
0

#95 - Precis ^^ Jag har just fixat tassar+öron på en av petgrisarna och den andra var i stort sett klar redan igår *s*
Men snart händer det nog något som rör om allting, det är snarare rutin än tillfällighet att det blir kaos när man tror att man är precis klar ;)

Hanna 

bustroll
0

Japp, imån så e de ju utställning Skrattande så LYCKA TILL till alla som tänker ställa ut. Jag kommer inte så ni får säga hur det gick sen efter Tungan ute

Creation
0

Jag önskar också lycka till åt er alla :) Och hoppas att ni kommer ha en trevlig dag.

Ireth
0

Äntligen är alla grisar klara! :) Nu är det bara att se fram emot att vakna 03:30… Sova kan man göra en annan gång. Lycka till imorgon allihopa som ska dit.

FeliciaS
0

Jag önskar alla stort lycka till! Själv får jag sitta hemma och önska att jag vore där, och tänka att någon annan fin CH-teddy blir BIR ;P

#99 Oj oj! ;P

Mvh Felicia

[jejjas]
0

Nu har jag packat allt hoppas jag.. alla grisar klara bara det apsolut sista kvar men det kan man fixa i mor . klockan ringer 06,30 å billen åker 07,50 Skrattande. så ska man ha upp syrran å hennes kille med. Lycka till imorgon allihopa som ska dit.

Abico
0

Tveksamt om allt är klart här, allting liksom avstannade ;)
Men jag tror att det mesta är klart ändå, det sista slänger jag ihop innan vi åker. Bilen går 7.30 imorgon så det blir ju sovmorgon nästan ^^ Lycka till betyder otur har jag hört så jag säger inget..

Hanna 

Fiona
0

Säger väl inte lycka till då heller om det betyder otur, men hoppas att det går bra för er Glad

Jenny

Abico
0

Imorse när jag vaknade tänkte jag ställa in hela dagen, kände mig verkligen risig. Men vi kom iväg ändå, Tilda skulle ju hämtas och då kunde jag ju lika gärna passa på och ställa Vincent och Wilma också.

Dagens resultat blev rätt hyfsade. Vincent fick 91p (vilket är vad han tagit silverkort på tidigare) i pet och inga negativa kommentarer men kom ändå 3/3, så det bidde ingen guldpet den här gången.

Wilma fick också 91p, kommentarer för att hon är så fin för sin ålder (61 månader), silverkort och kom till final. I finalen blev det dock ingenting.

Men prislösa blev vi inte eftersom jag fick hämtat ut BIS Pet 9 rosetten som Tilda vann sist, stor och fin ^^ Och sedan fick jag hem lilla Tilda igen, dräktig. Så vi håller tummarna för fina bebbar :)

Hela utställningen flöt på ovanligt snabbt och smidigt (även om jag vandrade runt som en zombie hela dagen) och det tackar jag för, nu ska jag däcka i soffan framför en film tror jag.

Hanna 

Fiona
0

#104 Vad roligt att det gick bra Skrattande Mysigt med bebbar snart också!

Jenny

[jejjas]
0

Jag är nöjd med dagen fick en fin roset för bästa klippta långhår 2 Skrattande. är trött i hella kroppen nu. mer kommer i morr när jag sovit *L*

Ireth
0

Alltid roligt att vara på utställning. Är dock väldigt besviken på bedömandet av alpacaseniorerna… Är väldigt förvånad och tror (vet) att jag inte var den enda.

#104 och #106 Roligt att se vilka ni är :) Kunde med hjälp av bilderna faktiskt skilja ut er bland folket ;)

FeliciaS
0

Grattis till resultaten alla! :)

#104 Glöm inte bort att jag vill ha en Tilda-rapport ^^

#107 Hur gick det då? ;)

Mvh Felicia

Ireth
0

#108 Heartbreaks Stoneheart 90 p i pet och 4/8. Heartbreaks Heart of Angel i ras poänglöst 4/5.

Fem stycken toppenfina alpacaseniorer varav MINST tre förtjänade cert men domaren höll inne med alla. Kalla mig dålig förlorare men jag kan bara inte släppa det. Fattar inte hur man kan ge så dålig kritik till ett så fint djur… Men men, smaken är som baken uppenbarligen. Läser man bedömningssedlarna så låter det som att vi skulle ha ställt upp fem st pinsamt dåliga djur. Vilket bevisligen inte var fallet. Får ladda om till Linköping, jag ger inte upp än.

Nu ska jag gå vidare i livet och sluta tjura :) Skönt att skriva av sig irritationen ;)

Sandra-B
0

Vem var det som dömde?

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

bustroll
0

Ingen som fick BIS placering??? Bättre Lycka nästa gång :) och va bra för er som blev nöjd ändå ;):D

dirdib
0

enligt svenska marsvinsföreningen

"BIS & BISjunior: Dorte Røper, Danmark. Dömer samtliga långhår.
Hjälpdomare1 vid behov: Lena Wilhelmsson. Dömer i prioritetsordning uppfödargrupper"

parsley
0

#104 91 p och 3/3 betyder att det måste varit hård konkurrens i den klassen.

Kom aldrig iväg pga sjuka barn.

Abico
0

#113 - Jag hade inte på mig glasögonen så jag kunde inte läsa bedömningsblanketterna för dom andra ;) Men Syrran påstod att ettan i klasen fick 92p och jag tror att åtminstone någon av dom placerade sig rätt bra i BIS finalen. Så det var hårt motstånd ^^
Domarn sa också att hon tyckte det var synd att inte kunna dela ut fler silverkort för att klassen var så liten. Det hade varit bättre om klassen varit på 9 djur, då kunde det delats ut tre silverkort ;P

Hanna 

Ireth
0

#110 Det var Dorte Røper som dömde långhåren

FeliciaS
0

#109 Okej, gud vad trist :(

Mvh Felicia

[jejjas]
0

Roligast för mig va att jag stälde i mot Elvis som vi har fött upp här Han blev Bästa klippt långhår 1, Kände mig sååå Stålt ändå är super nöjd med en 2 placering på Billyh ändå då det va första gången han stälde i klippt *L* . Lollo Blev bästa Laklanden alltså plascering 1/4 men fick ändå ingen roset där då det va en annan som blev bästa ost. i pet fick hon 90p plasering 3/10 . Gulliveri ras 84p i pet fick han placering 1 /8 med 90p. skade fick 2/2 med 89p. och billyh 3/3 med 89 p.

[jejjas]
0

Jo det va fruktansvärt nära att jag fick med mig en skinny hane hem, Så fruktansvärt synd att han va överbehårad annars hadde jag hatt han här *L*

Abico
0

#117 - Jag tror det var Gulliver som jag såg när han ställdes i ras, riktigt fin var han :)

Hanna 

[jejjas]
0

#119 det kan hända han va enda Cinomon agutin så det va många som va å kolla på han.Tack *L* han ska få bli pappa här fram igenom *L* . Men han kommer bara att ställas i pet hädanefter då han inte va så bra i ras han hadde för platt pana för lång nos för lång päls för litte brunt vita strån i nacken för stora ögonringar schalettsnören nostäckning för brett magband. men för övrigt korekt teckning. och i pet fick jag höra mycket låvande petis *L* så han kommer bli våran petis här Glad

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.