Marsvin iFokus

Marsvin

Etikett: allmänt
Läst 2046 ggr
Diana61
0

Lady och Lëo var ute och sprang igår.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

JAg släpte ut Lady och Lëo i lekhagen igår medans jag städade buren åt dom. Dom fick vara där i flera timmar innan jag släpte in dom igen, men jag vart så förvånad, för det var första gången som Lady verklgen pratade och sprang omkring och käkade mat. Hon brukar annars bara sitta i en hörna och inget göra alls. Så att släppa in Lëo till henne var ett bra val,

Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4

[MatildaW]
0

Gulligt :) nästan som nykärlek :'D

Diana61
0

Japp, har aldrig sett henne så pigg förut! Helt otroligt. Så jag hoppas på bebisar mellan dom.

Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4

[MatildaW]
0

Jaa, dom var riktigt fina, skulle säkert bli himla fina bebbar :)

Diana61
0

Lady har nämligen Roan i generna så jag hoppas att få några sådana också. Tycker dom är himla läckra.

Tittade på Lady igår och det ser ut som om hon är gravid Skrattande Skall hålla ett öga på henne.

Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4

[MatildaW]
0

Kuligt om det kommer en till kull :D

Diana61
0

Jag ser verkligen fram emot det.

Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4

[MatildaW]
0

Aa, å synd att du bor så långt bort från mig, hade gärna velat köpa ungar om du skulle sälja :P

Diana61
0

MatildaW, jo jag skall sälja ungarna ur nästa kull, men skall behålla två av dom om jag får en fin hona och hane. JAg har redan hört med vår Zoo butik om saken och dom köper helst från privatpersoner och uppfödare så det lät bra. Så kan jag ej sälja dom privat så går dom till Zoo.

Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4

[MatildaW]
0

Haha, okejj :D synd att jag bor långt ifrån, är bra sugen på att skaffa "ras marsvin" :D

FeliciaS
0

Vad kul att de gillar varandra ;) Vilken käck "lekhage"! Mina marsvin springer runt löst på golvet och Sera är inte rumsren så det blir en del kiss här och var *suck*… Jag har bara videofilmer som "staket" men Calypso välter de så det är inte så bra! Var har du köpt ditt staket/galler och underlaget? Hur mycket kostade det?

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Diana61
0

Hagen är köpt på Rusta under namnet Cube storage, men dom säljer inte dom längre. JAg ville ha flera och hade turen att Jotex hade en "drive" och sålde dessa, så jag beställde två set till, så nu kan jag bygga fina burar/hagar ute och inne.

Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4

FeliciaS
0

Okej :) Synd att de inte går att köpa längre :( Hade gärna vilat ha en.

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus