Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettskötsel
Läst 1269 ggr
VikkanSpike
0

långa klor`?

e det så att detta marsvin har långa klor eller e det bara för att jag själv gillar hålla mina marsvins klor korta, så jag upplever dom som långa?

CamillaS
0

Den har långa klor! Vissa är ju tom böjda åt sidorna :S Ena bak klon såg väldigt lång ut. Det ser iaf ut som att det är mycket vitt i klon så man kan nog kapa en ganska bra bit.

Sandra-B
0

Kan inte annat än att hålla med Camilla, marsvinet på bilden har långa klor.

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

marsvin2008
0

Stackars marsvin, den har långa klor.  Så där såg det ut på Agnes när jag köpte henne och det var för att ägaren inte hade tid med henne när hon blev 13… Ingen vuxen tog visst annsvaret heller. Men nu har hon fina klor igen.

"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"

Hamzter95
0

mitt ena marsvin har lite som på framtassen på hennes ena framtass dom är inte jättelånga men dom är liite snea ??

Abico
0

#4 - Äldre marsvin kan få lite krokiga klor på framtassarna trots att klorna är korta.

Hanna 

Rafflan
0

När jag fick hem min omplacerings hane Winni hade han hemska klor, ena klon på fram tassen hade vridit sig så illa att den växte rakt in i hans tå så jag fick fila den ca 2 ggr i veckan då det var sån skarp sväng att det gick inte att klippa för då skulle man klippa honom i pulpan :(

Och jag tycker marsvine på bilden har för långa klor, man har sett värre marsvin är den så så illa tror jag inte det är ;)
bara den på framtassen som ser ut att vridit sig(?!)

Hamzter95
0

#5 okej men hon är bara 8 månader :P

TRASAN
0

ojsan långa klor! jag tänkte hjälp nu har jag ju klippt för långt in på mina marsvin men dessa var långa. snälla klipp dom snarast. :)

FeliciaS
0

Jag tycker definitivt att marsvinet på bilden har för långa klor…

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

tantnett
0

Visst är klorna för långa och visst är marsvinet för sött.

Marsvin 4-ever Tungan ute.

Fiona
0

För långa som alla ovanstående redan har konstaterat, du kan klippa till bara någon millimeter framför pulpan.

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Creation
0

#11 Jag tror att TS bara kopierade bilden från en blocketannons. =/ Det är inte hennes marsvin.

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

trocadero
0

Om TS inte tagit fotot själv eller har tillstånd från fotografen så bör bilden plockas bort.

Creation
0

#13 Instämmer Obestämd

marsvin2008
0

Nämen! Kopiera får man inte utan lov! *pekar me fy fingret*

"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"

VikkanSpike
0

har fått bilden av en vän har försökt kontakta henne om bildens ursprung.

La in bilden med goda avsikter om den e kopierad har jag inte varit den som gjort det

Creation
0

#16 Men om det var er vän som tagit bilden och du ej bett om lov att få lägga ut den här, måste den ju ändå tas bort.

VikkanSpike
0

#17 Av vännen har jag fått tillåtelse att använda bilden

Sandra-B
0

Är det din vän som har tagit bilden?

**SMF 237 Sweet Dream's 

VikkanSpike
0

# 19 det hoppas jag verkligen försökt få tag på henne idag, men utan framgång.. skulle det visa sig att det inte e hennes ber jag nån admin ta bort bilden.

Skulle aldrig lägga ut bilden om jag trott/vetat att den inte va hennes

Sandra-B
0

Okej, då så:-)

Undrade bara därför att jag tycker att det ser ut som om bilden är tagen från blocket (om man tittar på den lilla bilden på kameran uppe i vänstra hörnet).

**SMF 237 Sweet Dream's 

VikkanSpike
0

# 21 oj den hade jag inte ens tänkt på

marsvin2008
0

Men ta bort bilden då… borde va enkelt och fort gjort.

VikkanSpike
0

det krävs att en site värd gör det om jag hajat det rätt, har försökt men inte lyckats

Abico
0

Bilden tas bort då TS inte har tillstånd att använda den.
//Hanna - Medarbetare på marsvin.ifokus

Hanna 

VikkanSpike
0

tack

marsvin2008
0

#24 Oj, ja de va de medarbetarna jag menade som skulle ta bort den. :-)