Vad gör era marsvin i skrivandets stund ?
Kul att fråga bara :P
Mitt arsvin försöker raca medtvå småttingar , sen blir hon skitglad när hon vinner :P detta sker på mitt golv :P
I varje hopp lägger hon in massa glädjeskutt och ungarna gör allt för att hänga med . hon springer tvärs över golvet som en galning :D hahaha :P
Mina två som bor här med mig hos mamma och pappa ligger och myser i höet! ?
Förresten Torsdag kl 17 vid leksaksaffären vid Samarkand kan din pappa det och betalar han eller betalar du till mitt konto innan? :)
(dom andra bor själva i lägenheten men ses efter varannan dag (är tillfälligt handikappad så är så här tillfälligt!))
Sajtvärd till Dvärgpinscher.ifokus.se
Ryttare, hundägare, kattägare och kaninägare!
Blogg: http://mikatela.blogspot.com
Jag tänkte att du sklle få pengarna kontant :P eftersom det bara rör sej om 100 kronor :P
Pappa jobbar som ekonomichef över ett företag , och han visste inte om hade ett sammanträde då :D och för det andra undrar han om det isf går tidigare , eftersom han slutar halv 5 och pendlar till oskarshamn varje dag då . 13 mil typ =/
Jag kan kanske vara där vid halv fem istället! Han som kör mig är hemma halv fyra och då ska vi packa ut oss i bilen och sen hem till mig och hämta marsvinen och sen bär det av in, men vid halv fem kan vi nog vara där tror jag, pratar med honom i morgon!
Sajtvärd till Dvärgpinscher.ifokus.se
Ryttare, hundägare, kattägare och kaninägare!
Blogg: http://mikatela.blogspot.com
gör det :) vi kan ju höras av imorgon oxå , pappa skulle kolla upp scheman och sånt :P
Knaprar hö i mängder, kuttrar lite då och då.
Just nu är det inte särskilt livat i buren faktiskt. ^^
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
haha :D här är det livat vill jag veta :D dom skriker som fan och springer runt och busar :D
Ja alla utom gulliver äter Gulliver ligger i hängmattan å latar sig 
Alla förutom Tilda står och ropar efter mat, Tilda sitter i mitt knä och tuggar på mig ;)
Hanna
#9 - Hängmattan ? :D