Vad gör era marsvin i skrivandets stund ?
Kul att fråga bara :P
Mitt arsvin försöker raca medtvå småttingar , sen blir hon skitglad när hon vinner :P detta sker på mitt golv :P
I varje hopp lägger hon in massa glädjeskutt och ungarna gör allt för att hänga med . hon springer tvärs över golvet som en galning :D hahaha :P
Mina två som bor här med mig hos mamma och pappa ligger och myser i höet! ?
Förresten Torsdag kl 17 vid leksaksaffären vid Samarkand kan din pappa det och betalar han eller betalar du till mitt konto innan? :)
(dom andra bor själva i lägenheten men ses efter varannan dag (är tillfälligt handikappad så är så här tillfälligt!))
Sajtvärd till Dvärgpinscher.ifokus.se
Ryttare, hundägare, kattägare och kaninägare!
Blogg: http://mikatela.blogspot.com
Jag tänkte att du sklle få pengarna kontant :P eftersom det bara rör sej om 100 kronor :P
Pappa jobbar som ekonomichef över ett företag , och han visste inte om hade ett sammanträde då :D och för det andra undrar han om det isf går tidigare , eftersom han slutar halv 5 och pendlar till oskarshamn varje dag då . 13 mil typ =/
Jag kan kanske vara där vid halv fem istället! Han som kör mig är hemma halv fyra och då ska vi packa ut oss i bilen och sen hem till mig och hämta marsvinen och sen bär det av in, men vid halv fem kan vi nog vara där tror jag, pratar med honom i morgon!
Sajtvärd till Dvärgpinscher.ifokus.se
Ryttare, hundägare, kattägare och kaninägare!
Blogg: http://mikatela.blogspot.com
gör det :) vi kan ju höras av imorgon oxå , pappa skulle kolla upp scheman och sånt :P
Knaprar hö i mängder, kuttrar lite då och då.
Just nu är det inte särskilt livat i buren faktiskt. ^^
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
haha :D här är det livat vill jag veta :D dom skriker som fan och springer runt och busar :D
Ja alla utom gulliver äter Gulliver ligger i hängmattan å latar sig 
Alla förutom Tilda står och ropar efter mat, Tilda sitter i mitt knä och tuggar på mig ;)
Hanna
#9 - Hängmattan ? :D
#11 japp ska ta ett kort å vissa *L*

Skulle nog gissa på att de ligger och sover på övervåningen just nu. :)
#13 Han har så himla snygg färg, måste jag bara säga. :) Han verkar helcool.
#15 Visst har han *L* han är helcol med *L* en riktigt mysig pettis *L*
det lustiga va att han låg på sidan när jag skulle ta kortet sen när bixtenkom stälde han sig så första kortet blidde inte bra
#16 Haha, snabba reflexer har han med alltså. ;)
#17 det kan man lungt säga *L*
Oh shit vad coolt :D Var köpte du den ? :P
Vet inte vad de gör… Äter hö - eller slappar tror jag, brukar göra det någon timma efter kvällsmat ;) Ska gå upp och lägga mig nu, då får jag veta ^^
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Är faktiskt ovanligt lungt i burarna :)
Hör lite tuggande bara, så vissa äter väl och vissa vilar :)
#19 köptedenå¨utstälninen som va i helgen 

ligger och sover antagligen ;D
Albin har gjort ett tält av en hängmatta som ligger på spånet och därunder ligger han och sover.
Marwin ligger i en liten tunnel och sover me halvöppet öga.
Agnes ligger på en fluffig lysrosa tygbit som jag har lagt in i bokhylleburen.
Signe ligger inne i ett hus och sover i samma ställning som Agnes faktiskt. :-)
"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"
Ingen aning, är ej hemma ;)
Men kan tänka mig att de gör följande:
Kola: Ligger i en hängmatta och myser
Maja: Ligger i en hängmatta och myser
Squikie: Ligger under hängmattorna och önskar att hon också hade en
Tabasco: Ligger och vilar och tycker att livet är skönt utan en bråkig son i buren
Jalapeno: Ligger nog och vilar och även han tycker att livet är skönt utan sin bråkiga bror i buren, eller så går hn runt och letar mat den lilla matglada grisen :)
Terry sitter i sin ensamhet i den lilla buren och förhoppningsvis tänker på att han ska bete sig snällt mot sina släktingar, eller så ligger han i hängmattan och smider nya planer om vad för rackartyg han ska hitta på härnäst.
Btw så flyttar Terry hem till sin ägare på lördag då han ej är snäll mot sin bror och far. Far hans får ej vila och det tycker jag är elakt då han är så pass gammal och börjar bli lite skruttig :(
Som tur är så går tabbe och jalle bra ihop än så länge, de tjaffsar nästan inget då det är tabbe som bestämmer utav de två.
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Knaprar hö och vilar. :)
Biggan längtar efter maaaat! :D

Lovika sitter just nu och smider planer på hur hon skall få matte till att skära upp mer gurka.
Vispe Tispe ligger i hängmattan och rapar gurka.
Bella har rullat ihop sig i sovdynan.
Röde Orm sitter nedanför och smider planer hur han skall lyckas få Bella ur dynan för att själv kunna inta den.
Maja och Eldiga Iris ligger inne i huset och tisslar och tasslar om tjejsnack.
Marsvin 4-ever
.
Vincent och Donken roar sig med att tömma buren på allt nytt spån genom att rusa runt,runt så fort det bara går = min ny-dammsugna matta ser inte så dammsugen ut längre…
Sune har däckat med huvudet i matskålen ;) Det blir så när man är lite gammal…
Wilma ligger och blänger på mig genom plexiglaset…
Irma finns ingenstans att se härifrån, eller jo. Där är något lurvigt.
Greta hoppar runt i vanlig ordning, super brunstig, och försöker äta upp Tilda (A)
Tilda sitter och vrålar efter mat, som vanligt. Tro det eller ej men hon har blivit 100gånger glupskare sedan hon blev dräktig och då har hon minst halva dräktigheten kvar - hon kommer äta mig ur huset *s* Inte för en sekund slutar hon att tugga, om det så är på Gretas öra som en stor portion kligröt.
Hanna

#29 Jag har ju sagt åt dig att slänga ut matth…vetet. 
Marsvin 4-ever
.
#30 - Haha ;) Men den är ju fiin och randig (A)
Hanna

#31 fniss.
Klantige Röde Orm klumpade väl till det när han skulle lägga in attacken på Bella så i skrivandets stund ligger bädden upp och ner på burgolvet, Röde Orm sittervid sidan om och undrar väl vad som hände?
Bella ligger nu småsvärande ovanpå huset.
Nu skall jag skära upp en varsin skiva gurka och natta dom.
Jisses va skrev jag? Lovika har än en gång fått mig dit hon vill!
Marsvin 4-ever
.
verkar som att de var gång jag skriver sitter och knaprar hö xD de är ena riktiga hödrogare.
Jusst nu Är Nisse ute i lekhagen försökte ha Gulliver med han där men det gick inte det blev tandklaper med en gång, å dom andra sitter å väntar på sin tur att komma ut å få röra på sig.