Mycket hår, mer att älska.
Nu vill jag se fina bilder på långhår här i tråden. ;) Vet att det finns flera ägare där ute som har snygga bilder på lager.
Jag börjar med en bild på mina två söta coroneter ihop.
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
Cinnober och Dianthus är jätte fina! :D
#4 - 6 Dina är också jätte söta! :)

Saknar Tweeny ju;-P
//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

#23 Sötnos! <3
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
#23 Vilken gosegris *w* !
Hm, lite OT då men jag älskar då korthår lika mkt som långhår ;)
Tycker inte rubriken stämmer, haha ^^
Det är då lika mycket att älska beroende på hur mkt hår man har :) Fast jag förstår ju att det är lite "ordvitsigt" hihi ^^ 

Mer hår att älska på ett långhår;-P
**SMF 237 Sweet Dream's
#27 Ja, som jag skrev ;) Då är det inte så mycket hår att älska på en skinny, hihi ^^

Måste bidra med en bild på min älskade Lovisa som tyvärr inte finns längre.
Hon var min absoluta favoritgris, har inte träffat någon som ens är i närheten av att mäta sig med henne. Saknar henne fortfarande trots att det är sex år sen (den 6 april) sen hon dog.
**SMF 237 Sweet Dream's
#35 Nu måste du ha råkat skriva fel? 
#33 Så söt :D tittut!
#34 Aw :) Så söt mun o nos! Jag beklagar, även om det var länge sedan. Lovisa ser ut att ha varit en riktig sötnos! :D
#36 jaha vad heter de om de blir liksom släthåriga lunkor då eller ad man ska säga. han är bland mellan lunka och slät…
# 35 36 Curly menar jag ju givetvis, sorry, jag tappar alltid det ordet och så vet jag att det börjar på C och så blir det fel.. ja ja så kan va!
#39 Tänkte väl ;) För mina två grabbar i inlägget #0 är av rasen coronet. Virvel i pannan har de då. Men det är inte alltid lätt att komma ihåg alla olika rasers namn. ^^

#42 - Supersnygg nos! :D
Det kommer upp bilder på mitt troll också när jag kommer hem. Borstade ut henne för ett tag sedan, oj vad mycket päls ^^
Hanna

Sötis-Irma som jag går och väntar på att få träffa ;P
Oj, är hon "bara" 7 månader! ;) Känns som om du haft henne mycket längre än jag haft Frideborg - och de är ju jämngamla då alltså ^^
Mvh Felicia
#49 - Framförallt känns det som om hon varit 7 månader i ett par månader nu ;D Förmodligen har jag lyckats snurra till det ett par gånger - jag håller ju knappt koll på när jag själv fyller år…
Men nu är hon i alla fall 7,5 månader.
Hanna
#47 Snygging! Ställas i klippt nästa gång? 
Hur orkar du med att plocka spån från den där pälsen? Hon skulle ju kunna vara rullad med sådär lång päls. :P
#51 - Ja, när hon lagt på sig lite till så har jag tänkt att prova i KL :) Fast jag får nog ta och jämna till pälsen en del innan dess ;)
Trots att det fastnar en del spån i den så är det inte värre än att jag överlever *s* Och pälsen drar ihop sig en hel del när hon inte är utborstad så i buren hänger den ganska lagom ner till burgolvet men det börjar faktiskt bli dags att klippa till den lite nu.
Hanna
#50 Haha, okej ;)
Mvh Felicia