Sajten har bytt ägare!
Hej alla marsvins älskare.
Jag vill meddela er om att ElinaK har lämnat platsen som värd över denna sajt och jag Diana61 har tagit över rollen. Jag hoppas det kommer att bli lika bra stämmning här i fortsättningen som det har varit fram till nu.
Kram på er alla
Diana
Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4
Hehe, visste jag redan
fick reda på det genom Staffan, och det kommer nog gå lika bra för dejj som för Elina :)
Jo jag viste att du viste för Staffan informerade mig om det när han frågade om jag ville ta över sajten. Jag hopass det blir lika bra med mig som ägare. 
Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4
Det blir det nog garanterat :D ja jag blev rekommenderad, men jag var ju för ung, hehe, men jag lovade att komma tillbaka med sånna frågor när jag blev 18 :D det är ju "bara" 4 år tills dess *asg*
det blir nog hyper bra med dig som ägare tror jag :)
Haha, håller helt och hållet med Dreamiz :D
Ni är för rara!
Tack skall ni ha. Allt detta hände så plötsligt och jag blev så paff när Staffan frågade om jag ville ta över och självklart ville jag det, för jag hade planerat att göra denna sajt, men Elina hann före.
Men jag skall se till att vi alla kommer att trivas här lika bra i framtiden som vi nu har gjort.
Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4
Vad bra :D
Ledsen att jag inte hunnit med denna sidan de sista dagarna o nu hinner jag bara in här o kolla lite snabbt. Det är så himla mycket nu, både kul o tråkigt… Så tiden rusar iväg… Just nu planerar jag för utställning i helgen (med råttorna) o om två veckor är det utställning igen (möss o gerbiler) så här händer ovanligt mycket denna månaden.
Men ska sätta mig ner ordentligt nån dag denna veckan o försöka göra en insats igen. O så ska jag ju utse månadens marsvin! Det blir inte lätt minsann. *ler*
He he he, våra små liv tar upp vår tid. Rimmar gör det också.
Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4
Haha, kul med utställning :) just ja, de är ju du (#8.) som avgör de :D

har elina övergivit oss helt? när hörde ni av henne senast?
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
Ja Peppe, Elina har övergivit oss helt ett tag, men hon kommer att återkomma när hon är redo för det, så håll ut. Jag saknar henne också.
Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4
#11. Jag hörde av henne den 25 september senast. Men jag säger som Diana, hon kommer när hon är redo igen.
Hihi…, lycka till 
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus