Alla Hjärtans Dag.
Ni glömmer väl inte att det är alla hjärtans dag idag?
Själv har mina raringar just fått lite broccoli.
Lite senare skall dom få dela ett knippe persilja.
Samt självklart får dom myyys i stora mängder.
Även Flippen "kaninen" blir lite XTRA uppmärksammad då hon ju har födelsedag idag. Damen blir 4 år.
Vad gör ni denna dag för era raringar?
Samt en STOR alla hjärtans dagkram kommer här till alla 2 och 4-benta på Marsvin iFokus.
Marsvin 4-ever
.

jag ska upp i Butiken och hämta lite äpple till mina små änglar.
Glad alla hjärtans dag till er alla här inne.
Just nu är dom ute och upptäcker/motionerar i hallen och sen ska jag göra rent alla burar så dom har det rent och fräscht :) Någe längre har jag inte planerat men något extra ska dom nog få :)
Grattis på min sextonårsdag också ^^
Det blir nog lite kalasmat här idag, speciellt som jag glömde att Greta fyllde 2 år i onsdags, grattis i efterskott hjärtat :)
Hanna
Jag ska faktiskt få mina två sötgrisar idag! Oj vad jag är glad! Det kanske inte blir något super lyx för dem idag eftersom de precis flyttat in..men nästa år, då blir det ju kalas både för att det är alla-hjärtans-dag och att jag haft dem i ett år! Då blir det nog favorit-mat och mys hela dagen :)
Om två timmar ska jag åka och hämta hem Laila och Lovis från eragons!

#4 Lycka till med dina små. Det stack till lite i hjärtat på mig då jag läste namnet Lovis. Påminner så mycket om Lovika. 
#3 Nej detta var oförlåtligt! Att glömma Greta? Nu ger du henne en bamsekram från tantnett. Nåväl även du får väl en grattiskram. Morr. 
Marsvin 4-ever
.

Jag ska städa till mina grisar idag och sen ska de nog få lite kligröt också:-)
Grattis Hanna!:-)
//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

mycket smått o gott ska mina få idag o en jätteklapp o puss o kramizar. Ha nu en helt underbart Alla Hjärtans Dag på 2benta o 4 tassar. :)

Jag har gett olika grönsaker och "skärt" ut dem med en hjärtform :)
#9 - Haha ;) Det låter fint.
Hanna

#9 Gulligt vad gör man väl inte för dom små liven.
Skar själv upp gurkskivor för en stund sen. Undrar bara hur länge till man automatiskt skär upp 7 skivor? 6 till marsvinen samt en till kaninen.
Det tar nog sin tid innan det går in att numera är ju marsvinen bara 5 st.
Marsvin 4-ever
.

#9 det brukar jag oxå göra, det blir ju så fint då :D
Men idag fick de "bara" en hel gurka och persilja :)
Ja, vad har jag gett mina grisar? Inget extra ännu *skäms på mig*
Men det blir lite gos sedan och utställningsförberedelser av Hera. Och igår fick de årets första grässtrån - det var verkligen uppskattat även om det var jättelite per gris ^^ En ren bur också.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

hehehe okej :) det blev så fint med små hjärtgrönsaksbitar ;D

Har inte vart hemma på hela dagen så det blir inget speciellt för grisarna, lite torkade frukt kanske men de har dom fått dom senaste dagarna s det är egentlign inget spec ;P
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Mina grisar fick en mumsig kruka med sallad ;)
Det käkade de upp direkt.
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.