Annons:
Etikettallmänt
Läst 2578 ggr
Hanusi
2/21/09, 2:09 AM

Bästa djuraffären i Stockholmstrakten?

Ja, som rubriken förtäljer skulle jag vilja veta vilken djuraffär här omkring som har bäst sortiment för marsvin?

Bromma Zoo är min favorit när jag handlar till hundarna men gnagarutbudet har jag sämre koll på :)

Annons:
Hanusi
2/21/09, 12:57 PM
#1

putt uppåt… ingen som har något tips? Cool

FeliciaS
2/21/09, 6:49 PM
#2

#1 Nä, tyvärr. Bor i Göteborgstrakten ^^ (har iofs inte koll på djuraffärer över huvud taget *s*)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Stormviskaren
2/21/09, 9:46 PM
#3

Bromma zoo är den bästa och har dessutom garanti på lägsta priser! hittar man en vara i en annan affär och deras orginal pris (gäller ju såklart inte rea priser) är lägre än bromma zoo´s så får man de för de låga priset även på bromma zoo! Bromma zoo har ett stort utbud med smådjurs saker, hund, katt och fisk utbud! jag åker dit varje gång jag är i stockholm!

emelie92
2/21/09, 10:11 PM
#4

Jag vill inte taöver din tråd men det känns dumt att skapa en ny;

Ni andra får gärna tipsa om bra djuraffärer i Göteborg eller omkring!

Hanusi
2/21/09, 11:05 PM
#5

#3

Jag visste faktiskt inte om det där med prisgarantin men det är ju kanon! Vad gäller grejer till hundarna vet jag dock att de ligger en bra bit under andra djuraffärers priser!

tjorve
2/22/09, 2:39 AM
#6

ja, Göteborg kom igen!

jag vill hitta en billig smådjursbädd, men vill inte ränna runt i halva stan för att dels hitta en och sen få den relativt billigt, runt 60 pix.

vet att det finns massor med sajter på internet, men det är ju så seegt.. om ni inte vet så tipsa gärna om den billigaste/bästa zoosajten Cool

Annons:
Berlau
2/22/09, 9:06 AM
#7

Ska du köpa spån i Göteborgstrakterna föreslår jag Naturnära på Hisingen. På djuraffärerna får man lite för mycket :/

Abico
2/22/09, 12:37 PM
#8

#6 - IKEA säljer bäddar för katt som funkar fint för marsvin också. Jag klippte itu min för att få två mindre istället. Men klipper du sönder den så se till att det är mycket,mycket noggrannt ihop sytt igen - mina exploderade i tvättmaskinen ;)

Hanna 

FeliciaS
2/22/09, 1:01 PM
#9

#7 Har de spån nu? Ringde häromveckan och det var helt slut och de visste inte när nästa leverans skulle komma..

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

[Lynx76]
2/22/09, 6:17 PM
#10

Nu handlar ju tråden om Stockholm, inte Göteborg ;)

idipidi
2/23/09, 10:51 AM
#11

Jag gillar inte Bromma. Visserligen har de mycket saker, men grossistdjur, okunnig personal och märkliga skötselråd för marsvinen som går ut på att man ska köpa så mycket onödligt som möjligt. Jag gillar Stockholms zoovaruhus i Kungens kurva. De säljer inga djur förutom fisk. Men de har billiga burar och mycket grejer.

Hanusi
2/23/09, 11:35 AM
#12

#11 Tack för tipset, då ska jag ta mig till Kungens Kurva idag Glad

Upp till toppen
Annons: