Därför skaffade jag just dig!
Ibland tittar jag på grisarna och undrar varför jag valde just dem, och så tittar jag på bilderna på dem när de var småttingar…. och precis därför skaffade jag dem! De var ju de sötaste små skitungarna som fanns!
Hur känner ni? Visa bilder på era grisar när de var små och kanske hur de ser ut nu :)
--------------
Emma - medarbetare på Bichon.iFokus

#2 & #3 Jisses vad söt :) På båda bilderna så klart, men det är en viss speciell charm över dem när de är riktigt små oskyldiga grisar ^^
--------------
Emma - medarbetare på Bichon.iFokus
Jo, jag sitter i liknande tanker ibland. Oftast när jag haft en dust med Donken (nej, vi vill aldrig samma sak ;) Jag vill att han ska bada, det vill inte han. Han vill äta upp min matta, det vill inte jag osv.). Men så ser jag de här första bilderna på honom och smälter totalt, visst ja - det var så han såg ut innan han blev mitt lilla monster ^^
Hanna
#7 - Ja, han var en riktig sötnos ^^
Vit under hakan (med en till viss del rosa underläpp mitt i den svarta) och en klo + 5 hårtrån på tån i golden :P
Hanna
Min goa Vincent tvekar jag ibland över varför jag skaffade (som i fredags när jag gjorde iordning honom inför utställningen och han bara bråkade och hade sig -.-') men det räcker men en blick på den här bilden eller en puss från min sötnos för att inse varför han hamnade här. Min bäbis nr. 1 helt klart ^^
Hanna
Och så de första bilderna på mina småtroll. Self Tilda och Lunka Irma som båda två kan reta gallfebern på mig då och då, även om den sistnämnda är lite bättre på det ;) Tilda är bättre på att hitta på diskreta hyss, så när jag inser vad hon gjort är det reda försent att bli irriterad på henne *s*
Hanna
#10 - Haha, näe. Han är bara en Donk. Jag hade kallat honom det i mer än ett halvår innan någon härinne påpekade hans namne ;P Men jag hotar med att han ska åka i köttkvarnen och bli burgare då och då (A)
Hanna

#12 Det vore kanske ett passande namn att tipsa McDonalds om när dom skall lansera någon specialhamburgare:
DONKBURGAREN.
Marsvin 4-ever
.