Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterraserfärgerteckningar
Läst 801 ggr
Lyan
0

Vilken färg?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vilken färg har Pontus? Trodde han var zobel då han har rubinögon, men han är så svart i pälsen, trots att han är långhårig…

Mamma är otter/buff, pappa är beige/white

TRASAN
0

jag ska försöka det jag ser bara nu såhär ingen expert på färger men black and white. Jaaa sen är det så här med ögon då heter det säkert nått annat. min gissning. :)

Lyan
0

Ja, om man bortser från ögonen är han ju black/white men det är ögonen som är kruxet.

TRASAN
0

mmmm jag kan ju inte detta så bra ännu håller på o plugga lite hi hi om detta. hoppas det är någon som kan svara bättre.

Creation
0

Det kan vara black dilute kanske? =) Läs den HÄR tråden.

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

FeliciaS
0

Vad fin han är ;)
Jag kan tyvärr inte svara på din fråga.

#4 Jag har aldrig förstått vad som menas med dilute? Black med ett blekanlag helt enkelt…?

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Creation
0

#5 Typ ;P Black med cr-anlag(som ex. de white och silveragouti har) som jag förstått det.

FeliciaS
0

#6 Ja, så långt har jag också förstått. Men hur kan det komma sig tro…?

Mvh Felicia

Creation
0

#7 Menar du hur en black kan få cr-anlaget eller hur cr-anlaget bleker black? ;) Första frågan är väl ganska lättbesvarad, men den andra har jag faktiskt ingen aning.

FeliciaS
0

#8 Hehe, jadu, mest den sistnämnda - hur cr-anlaget kan bleka black :P

Mvh Felicia

Lyan
0

Ang. creamanlag, har fått höra att det bleker till silver, har flera sådana, men är han mycket svart kanske han inte blir så blek…

Har tyvärr ingen bild på denna datorn, men med satin blir silverfärgen riktigt effektfull!