Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterbilderfilmer
Läst 894 ggr
Horzez
0

Mitt skötes marsvin

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!! jag kan inte ha ett eget djur för att min pappa är allärgisk. men istället har jag ett skötes marsvin som ägs av min kompis. han är världens bästa och jätte gullig!!!! Jag skulle bara fråga om ni tyckte det var bra eller dålig idé. Berätta gärna om era egna marsvin,.. och om ni också har skötes marsvin.Skrattande

Berlau
0

Jättebra idé om man själv inte har möjlighet! :)

Men går han ensam..?

FeliciaS
0

Vad kul ;) Däremot bör han få en kompis om han går ensam, det är liksom a och o gällande marsvin - de måste bo minst två och två.

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

emelie92
0

Det är en jättesmart idé!
Bor marsvinet hemma hos dig eller hos kompisen?

Kratin-98
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Berry bor hos mig, och som sälskap har han sin mamma och pappa (Bella och Jerry). Jag är den som äger Berry.Glad

Berlau
0

Är dom kastrerade eftersom dom går med honan?

Abico
0

Det är väl en jättebra idé med skötesmarsvin om man inte kan ha ett eget marsvin hemma :)

Hanna 

tantnett
0

Kanonbra lösning för dig Horzez. Själv har jag en bonusvovve som ägs av min bästis.

Har svårt att ha hund själv då jag ofta är på olika arbetsplatser samt jobbar med många människor.

Mycket bra av dig Kratin-98 att ställa upp för Horzez.

Marsvin 4-ever Tungan ute.

moonlights
0

det svarta marsvinet på bild nr 2 var ju jättefint!

Vad bra att ni har kunnat göra så.

Kratin-98
0

*svar till berlau*

ja, båda Hanarna är kastrerade.

Kratin-98
0

Tack, det är Jerry. många av mina kompisar tycker också mycket om honom.Glad

Creation
0

Bråkar inte hanarna mycket? :s Två hanar, kastrerade eller ej, har man ju hört ska riva varandra sönder och samman ifall de bor med en hona.. låter riskfyllt.

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Kratin-98
0

Ja, de bråkar men vi har två burar och när vi putsar burarna  byter vi alltid så att båda Jerry och Berry får vara med Bella.Glad

FeliciaS
0

#12 Så de sitter ensamma en vecka i taget typ?

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Kratin-98
0

ja.Flört