Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettallmänt
Läst 920 ggr
Stephanie-D
0

Några namnförslag?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! jag ska snart köpa ett marsvin och behöver lite namnförslag (det blir en liten hona) och min kompis har en marsvinshane som hon inte kommit på något namn till än så om ni kunde skriva namförslag till både honor och hanar skulle jag bli glad Skrattande   (på bilden ser ni min andra marsvinshona som jag redan har, det andra marsvinet jag ska köpa ser exakt ut så där fast har lite vitt på huvudet)

/ Stephanie-D

Medarbetare på Jack russell terrier iFokus, Tonåringar iFokus och The Sims iFokus 

Stephanie-D
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

och förresten här kommer en bild på min kompis marsvin (hanen som hon inte hade kommit på något namn till)

/ Stephanie-D

Medarbetare på Jack russell terrier iFokus, Tonåringar iFokus och The Sims iFokus 

Abico
0

I den här tråden finns en hel del namninspiraion :)

Hanna 

Stephanie-D
0

okej tack !

/ Stephanie-D

Stephanie-D
0

hallå? Oskyldig

/ Stephanie-D

Stephanie-D
0

finns det inte nån som är lite fantasifull och som kan hjälpa mig med namn? :D

/ Stephanie-D

Kratin-98
0

Flicknamn: Ginny, Lily, Tipan,

Poiknamn: Berry, Teddy, Picki,

Stephanie-D
0

Tack! ÄNTLIGEN nån som svarar :D

/ Stephanie-D

zuperzita
0
Stephanie-D
0

Tack :D

/ Stephanie-D

lomsen
0

Bambi

Bumbi

Stephanie-D
0

hehe okej tack för svaret :D

/ Stephanie-D

Stephanie-D
0

kan nån låsa den här tråden för den behövs ej längre :D

/ Stephanie-D

Inlägget är låst för nya kommentarer