Inte likt mig...
Idag har jag tagit ett beslut som inte alls är likt mig. :-p Jag brukar oftast vara väldigt saklig och realistisk när det gäller vilka ungar som ska sparas men den här gången gick inte det. Så lille Kokostopp, född i senaste kullen, får stanna hos mig trots att han "bara" är en pettis och jag egentligen inte har plats för fler hanar, särskilt inte en som inte ens kan användas i rasaveln. Jag kan helt enkelt inte sälja honom, han är alldeles för söt och charmig för det. Jag smälter totalt när hans pliriga små geléhjärtan till ögon kikar på mig och den knubbiga lilla kroppen popcornskuttar så öronen fladdrar.
Ibland måste man följa sitt hjärta och det gör jag nu. :-)

han var jätte söt :D, förstår att du ville behålla honom
/ Stephanie-D
Medarbetare på Jack russell terrier iFokus, Tonåringar iFokus och The Sims iFokus

Jag förstår dej, skulle heller inte kunna släppa honom! Helt underbart söt =)
--------------------------------------------------------------------------
Allting har en mening här i livet......
Fullt förståeligt, han är bedårande :P
Hanna
håller med dem andra :D
hel perfekt otroligt fin!
Helt rätt beslut, han är underbar! Vad stor och fin han har blivit :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Tack allihop för era söta kommentarer. :-) Kokostopp är en riktig bamsing som väger 340g nu trots att han bara är 4 veckor gammal och har tre syskon. Han och brorsan ska få flytta ut från mamma och systrar inom de närmsta dagarna för nu kurras det och rids det för fullt i buren. :-p
Alltså han är så galet söt! Ser nästan ut som saffron himalaya… ;) Nästan…

Fullt förståerligt att du valde att behålla honom, så galet fin som han är :*
Han är super söt, så klart du skulle spara han!

Ha Ha Ha härligt att läsa. Icke heller att jag släppt den charmgossen med dom bedårande dumboöronen.
Marsvin 4-ever
.
#7 Naw :) Ska han och Citronmuffins flytta till någon annan hane?
Mvh Felicia

#12 Jepp, de ska få sällskapa med Nonne. Citronmuffins är ju tingad och flyttar snart men Nonne och Kokostopp ska få bo ihop tills vidare är det tänkt. :-)
Han är alldeles förtjusande söt! =) Honom vill man spana närmare på under någon utställning sen.
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
#13 Okej :)
Mvh Felicia