Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterraserfärgerteckningar
Läst 738 ggr
devilsdaughter
0

Min nya Teddy! (Lilac?)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har jag äntligen fått hem min teddyhane jag väntat på. Han är lilac/lemon va? Det är han jag skrev ett tidigare inlägg ang. registreringen om.

Ziggi
0

Vilken häftig färg, eller är det lampan som gör att det ser ut som han är lite gul färgad på ryggen?:)

devilsdaughter
0

Hej!

Ja, jag blev helt förälskad i honom när jag såg honom på nätet och bara var tvungen att ha honom fast han bodde låångt härifrån.. Ja, han är gul på ryggen, fast ljuset fuskar lite, det gula är en liiten nyans ljusare än på bilden.

Creation
0

På bilden tycker jag att han ser ut att vara lilac/saffron, men om det beror på ljuset kanske han är lemon som du säger.

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

FeliciaS
0

Jag tycker också det är väldigt svårt att se då kvaliteten på bilden inte är toppbra. Men han har röda ögon och rosa hud?

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

devilsdaughter
0

Ja, kvaliten är inte så bra. Men jag tror att han är lemon, han är inte så gul som han ser ut på bilden. Ja, han har rosa hud och röda ögon.

idipidi
0

Om den kommer från den uppfödaren som jag tror så har du ingen som helst anledning att tvivla vare sig på att han registreras eller att färgen är fel. :)

devilsdaughter
0

Ok ja de låter ju bra! Ska se om jag kan få tag på denne bara så att jag kanske kan få något papper hemskickat.

Det jag grubblade lite på var att marsvinets bror har färgen buffargente/buff (stod så på hemsidan).. Tänkte då att det kanske stod fel på något av marsvinen, att den också var lemon eller att min var buff (saffron?) Vet ju inte så mkt om färger, hehe..