Sydde nyss en kudde till henne
jag sydde en kudde till min 5 veckors gamla marsvinshona idag :) och nu en timme senare hittar jag henne liggandes på den och sova :D, då vart jag jätte glad att hon tyckte om den
och nu sitter hon i mitt knä och kollar på mig hehe :D nån mer som har gjort något själv till sina/sitt marsvin?
/ Stephanie-D
Medarbetare på Jack russell terrier iFokus, Tonåringar iFokus och The Sims iFokus

hehe vad gulligt själv har jag gjort ett litet hus som inte vart så lyckat också :D
/ Stephanie-D
Medarbetare på Jack russell terrier iFokus, Tonåringar iFokus och The Sims iFokus

putt
/ Stephanie-D

ingen mer som har gjort saker själv till sina marsvin?
/ Stephanie-D
Vad kul att hon tyckte om den!:) Vad tyckte hennes kompis då?^^

Hon vart avundsjuk för hon ligger där hela tiden så hon har ingen chans att ligga på den XD
/ Stephanie-D
Haha^^ Stackars kompisen, du får sy fler kuddar^^

haha klart 
/ Stephanie-D

putt
/ Stephanie-D

så sött. håller på med o göra små sängar till mina marsvin he he men det tar lite tid. :)

hehe okej :D har börjat på en hängmatta till mina marsvin :D
/ Stephanie-D
11# vad kul!:) kan vi fås e bilder sen?;)

så klart men det kommer nog bli helt misslyckad :P, och om min kamera bestämmer sig för att funka XD
/ Stephanie-D