Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettutställningar
Läst 1453 ggr
Cavia
0

Valbo 7 mars?

Sitter här och skriver bedömningssedlarna till utställningen i Valbo nästa helg. Nån härifrån som ska dit?

--------------------------------------------------------------------------

Allting har en mening här i livet......

Arcticas
0

Japp, jag ska dit. Kommer att ställa 2 rexhonor samt visa min dotters marsvin i pet. Hon kommer inte själv att följa med eftersom hon nyss fått en hund.

Jag ska också göra uppbedömningen + provet för petdomare (nervöst).

Kul att träffa lite marsvinsfolk igen!

jossan-pt
0

Jag med kommer dit! Jag ska ställa två lunkor i ras+uppfödargrupp, en peruan i KL och två pettar…ska bli spännande!:)

jossan-pt
0

Puttar upp…ingen annan som ska dit?:)

Ireth
0

Jag kommer dit och tittar :)

marsvin-90
0

Någon från stockholm som ska dit som kan ta med en liten marsvins kille till stockholm?

idipidi
0

#5 Jodå, det ska väl gå att ordna. Maila mig privat.

alskadeida
0

Jag skall dit.

Kolla och så.

Mari
0

Attans!
Jag hade tänkt åka dit och fotografera men så har jag åkt på att jobba hela helgen så jag kommer ej lös :(

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

mallan87
0

Jag ska dit med min skinnyhona från Mosaique´s som är 4 månader och med mitt teddymarsvin från Northstar´s. Det är vår första utställning. Ska bli kul och se hur det går till.

Vi bor i Järvsö

Cavia
0

Mej hittar ni i sekretariatet…brukar vara helstressad, vilket kan tolkas som att jag är otrevlig…men så är absolut inte fallet! Hälsa även om jag sitter med näsan i papprena Flört

Cavia
0

Nu har jag badat mina 4 pettar som ska med, samt en hane som ska levereras…packat utställningsväskan och stuvat in alla sekretariatsgrejorna i bilen.

Så, vi ses i morgon och passar på att önska alla som ska ställa ut ett stort LYCKA TILL!!

Abico
0

lycka till imorgon :)

Hanna 

Cavia
0

Berätta hur det gick nurå ;)

Själv ställde jag 3 st pettar, varav 2 fick HP =)

Abico
0

#13 - Grattis :)
Var det några speciella HP:n?

Hanna 

Cavia
0

Charmigaste marsvinet och dagens trevligaste marsvin =)

Abico
0

#15 - Det var inte dåligt :)

Hanna 

FeliciaS
0

#15 Oj oj ;) Det var skoj!

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

jossan-pt
0

För oss gick det ganska bra, dagen slutade med två HP: "Domarens favorit" och "Sötaste luggen", en andraplacering i klippt långhår, samt en godkänd uppfödargrupp. Så jag är nöjd, och tre nya rosetter kan jag hänga upp på väggen!:)

Arcticas
0

Jodå, båda rexarna  fick cert och Microsoft blev BIR-R. I finalen så åkte vi, inte helt oväntat, ner ganska snabbt.

Jag visade min dotters marsvin i petklass och "naturligtvis" så skulle den petiga mamman (dvs jag) vara där och fixa liite till på klorna dagen innan, vilket även min dotter gjort. Detta resulterade i att jag klippte en klo för långt (måste erkänna att det är inte helt ovanligt för min del). Hon blev 3/4 i sin klass och jag fick bannor av dottern. Fortsättningsvis så ska jag inte lägga mig i groomingen av hennes pet grisar.

Det jag bävade mig mest för, pet-prov och uppbedömning klarade jag så nu är jag pet-domare (stolt)!

Ireth
0

#19 Grattis :)

Abico
0

#19 - Grattis :P

Hanna