Fortsat kontakt med köparna.
Har ni somsäljer marsvins ungar kontack med era köpare? jag har det med med en av våra köpare ch det va honsom köpte Elvis och Rolfy. Bruar även träffa dom på utstälningarna som vi åker på, så dom två vet jag har det bra. men lilla Aroras köpare har vi ingenkontackt med alls
vet inte en om dom har kvar henne skikade med min mejladres när jag skika regg paprena skrev även det att skulle dom inte kunna ha kvar henne vill jag ha henne hit igen.
jag köpte mitt marsvin för 2 veckor sedan (Snart) så ja jag skriver och berättar lite då och då. Jag tycker det är rätt kul att ha kvar kontakten :)
Jag har kontakt med första köparen jag köpte mitt första och andra marsvin av, fast vi är ju kompisar sedan länge ;)
Hon jag tog omplaceringarna av har jag ingen kontakt med fast jag vill! Hon svarar ej på mail och hennes mobilnummer kom bort för mig, hon verkar uppslukad av jorden. Skulle vilja veta mer om de grisarna men de får jag antagligen aldrig veta.
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Skulle jag varit uppfödare eller omplacerat något djur så vill jag ju veta vad som händer vidare i deras liv. Både det positiva samt negativa.
Själv har jag ju bland annat två omplaceringar och tycker det är roligt att ha kontakt med tidigare ägaren. Tycker det är kul att hon bryr sig.
Hon dyker också själv in här på forumet emellanåt och håller ett öga på "sina" telingar. fniss.
Marsvin 4-ever
.
Jag skulle gärna vilja ha kontackt med dom so har Aurora men hittar inte deras adres någonstans de enda jag vet är att dom bor någonstans i gbg

#4 Menar du våran Aurora (merino) som vi har till salu? Syrran lade ut annonsen på henne och hennes syster Melissa. Vi bor i gbg. Du har ju redan kontakt med mig. 
#5 nej *L* hadde själv en merino hona som hette Aurora *L*

#6 Hehe. vilket sammanträffande :)
Marsvinsungarna som en gång såldes är sedan länge döda nu så där har jag ingen kontakt. Däremot har jag kontakt med alla (utom Sune - från djuraffär) marsvinens säljare i mer eller mindre stor utsträckning och det känns bra. I framtiden vill jag gärna ha någorlunda kontakt med mina marsvinsköpare, ett mail i halvåret är inte för mycket begärt tycker jag.
Hanna
#8 precis. de är ju över ett år sen vi sålde ungarna, men för den som vistas mycket på utstälningar innom västras avdelning an se både elvis och rolfy där
elvis går jätte bra i klippt min lilla svarta ängel