Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterboendeinredning
Läst 1338 ggr
Diana61
0

Vems foto är detta ?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vems foto är detta ?

Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4

[MatildaW]
0

Det är Elina's (ElinaK) kommer ihåg när hon la in det!

FeliciaS
0

#0 …varför undrar du? :) *nyfiken*

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Diana61
0

Jag nästan anade att det var hennes! sår kontakta henne privat om det då.

Orsaken till varför jag undrar är att jag vill ha tag på dessa hyllor som hon har i buren.

Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4

FeliciaS
0

#3 Jaha, jo, de verkar väldigt smarta!

Mvh Felicia

[MatildaW]
0

Ok, jo sån hylla letar faktiskt jag åxå efter, det finns inte på zoo här hemma, så jag har en hemma gjord än så länge :)

dreamiz
0

Har sett såna hyllor i zooaffär.

Diana61
0

#6 inte i vår och det är därför dom vill veta tillverkaren av den

Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4

monkan
0

Vi har byggt ett eget hus som de ligger på - blir som en hylla. Jag har varit i många zoobutiker men aldrig sett en sån hylla.

KajsaM
0

#8 Vilka fina marsvin :))

monkan
0

Tack - det tycker vi med ;-)

bejtedejte
0

Det är ferplast som tillverkar dem, om jag inte har helt fel för mig. Grossisterna Dogman och Imazo ska ha dem. :)

irma
0

Här är länken till dessa hyllor,, Ferplast har dom…

http://www.ferplast.it/sv/pagina_147599.html

irma
0

glömde..den finns under tillbehör för illrar…

FeliciaS
0

#8 Så söta små marsvin! :) Men är det verkligen bra med så mycket paprika…? Läste här på iFokus att paprika i stora mängder inte är bra för marsvin..

Mvh Felicia

monkan
0

De brukar inte få så mycket paprika. Kommer du ihåg var du läste att paprika inte var bra? Kan inte komma ihåg att ha sett det…

Diana61
0

#11: Tack för den infon, Jag var uppe i Västerår igår och gick in på Djurmagazinet. Dom hade massor av dom i burarna men sålde inga löst, utan de kom med nuren! Typiskt. Men jag frågade om vem som var leverantören och det var dom som du sade ferplast. Så nu kan jag meddela Zoo butiken här om det och hoppas dom kan ta in några.

Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4

bejtedejte
0

Kollade igenom min Imazo-katalog, och det verkar inte som om de säljer hyllorna lösa, men Dogman har haft dem i sitt sortiment, det är jag nästan helt säker på. :)

Diana61
0

Annars så kan jag tillverka egna som passar buren så det gör nog inget. Men det hade varit kul att få tag på dom. Giftfri plast dessutom så det är både säkert och lätt att hålla rent.

Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4

[MatildaW]
0

#18. Jag har gjort en hylla själv :) eftersom jag inte hittade sånna hyllor, och hade tråkigt den dagen! Så passar den precis och mina grisar hoppar upp och ner som studsbollar för den :P

Diana61
0

Min man sågade av toppen och botten av en cd hylla så de blev som två hus, så nu har alla burar egna hus och dom är omtyckta. :-)

Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4

[MatildaW]
0

Ooh, kan man få se bild Diana? :)

FeliciaS
0

Var köper man galler till hage? Som man kan sätta ihop själv… Sådant mång-färgat galler typ 40 cm högt eller ngt…??? Hemsida??

Mvh Felicia

[MatildaW]
0

#22. Menar du sånt här galler (på bilden) som är bakom marsvinet?

FeliciaS
0

#23 Japp! Exakt ;) Var får alla tag på det? *ler*

Själv är jag i STOOORT behov av det! Hihi… :)

Mvh Felicia

KajsaM
0

#24 Det finns nog på dom flesta zooaffärer :)

[MatildaW]
0

#24. Hehe, förstod det :P jag köpte mitt galler när jag hade hamster, blev lite lurad av framsidan av kartongen, en söt liten guldhamster som hade jätte kul i hagen, min hamster ville bara ut därifrån *s* Skrattande men marsvinen tycker om att vara där när jag t.ex städar buren, för när dom ska vara lösa får odm vara i heeeela mitt rum Glad och så som dom andra säger, det brukar finnas på dom flesta zoon!

FeliciaS
0

#25 och #26 Inte på de i närheten av mig Fundersam De har bara andra konstiga tillbehör… hihi ;) Men nu åker jag till Växjö 3 dagar så ska kolla runt där lite! =)

Mvh Felicia

[MatildaW]
0

#27. Knepigt, hehe, hoppas du hittar något i Växjö då :)

Diana61
0

Här kommer en bild när den just blivit nedstoppad i buren. Gissa vart grisarna är? Flört

Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4

FeliciaS
0

Jag var på en djuraffär igår i Växjö, och inget galler där heller :( Men idag ska vi åka till en affär som inriktar sig lite mer på smådjur, än den igår. Arken heter dit vi ska idag ;)

Tjusig hylla :)  Kan marsvinen vara där under på bilden tro? ;)

Exakt en sådan "hörntoalätt" har jag med i Calypso & Seras bur! hihi…

Mvh Felicia

Denna kommentar har tagits bort.
Diana61
0

Japp! där under ligger sönerna och trycker. FEGISAR!

Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4

[MatildaW]
0

Hahahaha :P lyckat! Jag köpte en hörn toalett igår till mina, och den fungerar redan :D

Diana61
0

Strålande Matilda!

Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4

Inlägget är låst för nya kommentarer