Agnes, Signe, Ninni, Odessa
Alla fina flickorna :)
Hanna
Söttjejorna ^^
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Tyvcker ni att Agnes ser fet ut? Och att Odessa ser liten ut?
"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"
#3 Det går inte att avgöra på en bild. Men Agnes är ju stor, vilket däremot inte betyder att hon behöver vara minsta gnutta överviktig ^^ Odessa ser man knappt ju :P En bra rekommendation är att blanda ut pelletsen med havre och kornkross - det blir i princip samma sammansättning energi osv. men mer fibrer och nyttigt med yttligare näring.
Mvh Felicia
#4 Okej :-) (odessa är mindre än Signe och nästan lika som Ninni fast med mindre päls)
"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"
#5 Okej, men med tanke på hennes vikt när hon kom tror jag inte hon är i normalvikt än.
Mvh Felicia
Hela sötgänget på samma bild! ^^
Hur funkar Odessa i gruppen nu då? Har hon kommit till rätta? :)
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
hela tjej ligan^^ Undrar som Creation, hur går det med Odessa? :)
Det går jätte bra med Odessa! Dock tror jag hon är aningen dominant för hon kurrar och försöker mucka med både Agnes och Signe men hon hålls på sin plats än så länge.
Hon brukar jaga Ninni å puffa henne i baken så rejsar de runt i hela buren fram och tillbaka, ibland är det Odessa och Signe som gör så. De ser inte ut som att de bråkar mer som en lek tycker jag.
Odessa har blivit med tuff och tar för sig av maten och håller sig framme när jag kommer me godsaker. Däremot så är hon jätte jätte jätte snabb att fara iväg när jag vill ta upp henne. Undrar just om hon är van det alls…Mina killar drar ju också järnet iväg när de vankas upptagning men Odessa är ännu värre!!
Bara Ninni som lugnt ligger kvar och vill upp i famnen verkar det som. fast hon har också börjat försöka smita iväg helt plötsligt.
Det är för trångt i deras bur nu tycker jag sen jag la in backar som hus. Så imorgon ska min man få göra ett långt hus med fyra fack så de har varsitt krypin för de är de klart att de ska ha! =) Lägger in bilder sen när de är klart.
Vad skönt att hon har funnigt sig till rätta! :)
Vad kul med ett nytt hus, kan du berätta hur du byggde huset sen? :)