Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettallmänt
Läst 1203 ggr
emelie92
0

ifokus-poäng

Bryr du dig om poängen?

Hur många poäng har du just nu?

marsvin2008
0

Nej det gör jag inte! Tycker det är helt onödigt och skapar antagligen fler inlägg bara för att endel vill höja sina poäng…
Obestämd

"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"

Stormviskaren
0

jag bryr mig inte, men har 428 nu men får ju 5 till är jag skriver detta inlägg.

Fiona
0

Jag bryr mig inte heller så mycket… Just nu har jag 1422 + 5 nu efter detta inlägg då ;P

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Olofsberg
0

Det är kul med att ha många poäng, men jag bryr mig inte särskilt mycket.

Fabiola
0

Poängen har väl ingen betydelse? har iallafall inte fattat vad man har de till.

FeliciaS
0

Bryr och bryr, jag tycker det är lite fint med en färgad diamant (A)
Men allvarligt talat tycker jag det är iFokus mest onödiga funktion och den gör bara att det blir "tävlan" mellan medlemmarna och massa onödiga inlägg skapas. Det var så trevligt så utan poängen ^^

Hur många poäng jag har, eh, 2800+ (A)

#5 Poängen visar din aktivitet här på iFokus, alltså hur aktiv du är.

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

[Buppie]
0

Jag bryr mig inte om poängen. Tycker om #6 att det bara blir massor med onödiga inlägg.

emelie92
0

Själv så bryr jag mig lite om poängen. Det har gjort så att jag har börjat utnyttja fler funktioner på iFokus som ger poäng. T.ex. bloggen här på ifkous.
Just nu har jag 1015 p.

agnes_S
0

Tja, poängen blev en liten påminnelse om att jag har varit lite väl inaktiv hittills, men bryr mig? Nej, inte särskilt egentligen. Har väl drygt hundra poäng :P

Abico
0

Jag är ett poäng freak (i alla former) så jo, jag bryr mig nog mer än jag vill erkänna ;) Men jag kan inte påstå att min aktivitet ökat sedan tidigare, på gott och ont. Jag satt alltså alldeles för mycket vid iFokus redan innan poängen *s* ca. 2200p har jag just nu.

Hanna 

FeliciaS
0

#10 Det håller jag med om, jag satt också för mycket (om det nu går - försöker vara ärlig) vid iFokus redan innan och det gör jag nu med *s* hehe..

Mvh Felicia

[Lynx76]
0

Varför minskar poängen? Om jag inte skrivit något på nån dag så har jag plötsligt några poäng mindre?

FeliciaS
0

#12 Ja, det är poäng som visar din aktivitet. Är du mindre aktiv minskar de. Man får X antal poäng för olika saker man gör på sajten, men de har en begränsad hållbarhetstid och försvinner om du inte "förnyar" dem (genom att fortsätta vara minst lika aktiv). Svårt att förklara, hoppas du förstår.

Mvh Felicia

Hamzter95
0

Njä ja bryr mig inte så jättemycket men kul att se hur aktiv man är och så, men det är fint med en rosa/lila diamant Flört
Jag har 978p plus 5 som jag får när ja skriver det här inlägget xD

moonlights
0

jag har 248+5

Nää jag bryr mig inte så värst mkt om poängen tänker inte så mkt på att dem änns finns.

Berlau
0

Öhm, oj? Visste inte att dom fanns förren nu. Men när färgas diamanten? ;)

Bella-R
0

Jodå, jag bryr mig jobbigt nog. Är lite som Hanna, ett poängfreak, and I hate it -.-

Jag har iaf 1457 just nu. Det minskar och ökar vartefter.

Scientia est potentia -- "Kunskap är makt"
Per aspera ad astra -- "Genom svårigheter mot stjärnorna"
Tuam ipsam vive vitam, quia tuam ipsam oppetes mortem
-- "Lev ditt eget liv, för du ska dö din egen död"

Abico
0

#16 - Om du trycker på den stora diamanten uppe i högerhörnet så får du upp olika poäng nivåer.

Hanna 

Sannich
0

Jag har fått en lila sten nu, men den syns bara när jag loggar in.. Sen blir det stenen jag hade förut.. Varför??

Abico
0

#19 - Det kan ha att göra med att servrarna inte riktigt hänger med, vad jag förstått finns det två stycken och när man är på iFokus så slumpas man till en av dom. Så den ena kan ha koll på dina poäng så att du har lila sten medan den andra kan ligga lite efter fortfarande, om du förstår hur jag menar ^^

Hanna 

Sannich
0

Okej. :) Men den kommer hänga med snart får jag hoppas. Lila stenen var ju bra mycket finare. ;)

emelie92
0

jag vill ha en röd sten :P Rubin alltså, men för det ska man ha 100000 poäng, och det lär väl ta några år :P

[Liinda]
0

Jag bryr mig inte så mycket men det ger ju en hum om hur aktiv man varit. Och det är väl bra på det sättet att endel vill ha mer poäng och då är aktiva så då blir ju sidan aktivare :)

Creation
0

Jag tycker inte alls om funktionen Obestämd Har sett flera som tycks skriva mycket mer onödiga inlägg, sedan ifokuspoängen kom till.

Men det har åtminstone inte ökat min aktivitet.
Just nu ligger jag på 1131 poäng, efter att ha varit bortrest en vecka. Innan dess låg jag på cirka 1300-1400.

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

svampi
0

Jag har nu 530p. Jag har inte settt så många onädiga inlägg och så än, så jag tycker det är ok med poäng.

Stephanie-D
0

jag har väl typ 233 men bryr mig inte så mycket om det

/ Stephanie-D

Medarbetare på Jack russell terrier iFokus, Tonåringar iFokus och The Sims iFokus 

Thea-Cazzy
0

jag har 400 xD

Ziggi
0

jag tycker väll om poängen lite halvt^^ Det är kul med att amn kan se hur aktiv man är men så blir det ju allt fler onödiga inlägg.

MariaG
0

Jag har 926 + 5.

/ Maria. med-arbetare på Sommar

TRASAN
0

det är ju kul med det tar sin tid när man inte skriver så mycket här inne. jag tycker det är roligt man sporras sig själv till att underhålla er här inne genom att svara o ställa olika frågor . :)

FrokenLindgren
0

Nej, jag bryr mig inte om dem. Har jag inget att säga så har jag inget att säga.

Bella-R
0

Nu ska jag iaf ha 2500 - akvamarin.

Det som irriterar mig med stenarna och poängen är när man går över från en sten till en annan så är man på den stenen i några minuter/timmar och sen sjunker poängen drastiskt och man är tillbaka på den stenen man var på innan, TROTS att man är lika aktiv nu som då :S

Himla konstigt detdär..

Scientia est potentia -- "Kunskap är makt"
Per aspera ad astra -- "Genom svårigheter mot stjärnorna"
Tuam ipsam vive vitam, quia tuam ipsam oppetes mortem
-- "Lev ditt eget liv, för du ska dö din egen död"

zuperzita
0

487. Jag tycker det itne spelar någon roll :)

Ziggi
0

HAha jag har blivigt ett poäng freak jag med^^ och nu när jag skriver det här har jag 498p så nu kommer jag gå över till opal (?)Oskyldig

Ziggi
0

Ehrm menade amtetist^^'

Creation
0

Hehe, ju högre man kommer ju mer bryr man sig verkar det som Tungan ute

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Sosso
0

Bryr mig inte särskilt mycket eftersom att jag knappt är inne. Har 22p.

queenlinnea
0

haha, jag typ fattade inget i början, jag har typ 256 p 8)

Stephanie-D
0

jag har 437+ 5 poäng :)

/ Stephanie-D

Medarbetare på Jack russell terrier iFokus, Tonåringar iFokus och The Sims iFokus