Fyra snygga tjejer
Har du inte några fler såna här trådar? 
Jo men inte med samma bilder… tycker du att det är fel? Jag tycker det är asjobbigt när trådar blir för långa så jag får skrolla i evigheter för att komma längst ner.
"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"
#2 scrollar du hela vägen ner? Finns ju en sån där drag-grej till höger som man bara snabbt kan dra i så är man längst ner direkt.

så stora dom har blivit :D riktiga små sötnosar! blir så sugen på att köpa en lunkarya bebis när man ser ninni 

Jag tycker oxå att det börjar bli lite väl mycket trådar om samma marsvin .. du kan ju sätta in bilderna på samma tråd ? =)
Om det är ett problem för många kanske moderatorerna kanske måste fixa till detta då.
#3 klart jag drar i skrolllisten men de tar ju tid ändå. :-)
"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"
Jag tycker inte det är ett problem :) jag tycker det är kul att se lite nya trådar med nya bilder i från dig :) Alltid lika trevligt.
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Om man inte får starta nya trådar om samma ämne så tar ju snart ämnena slut :) Då kommer ju forumet stå still. Söta tjejer förresten =D
Haha Ninni ser ut som en litten ulltuss bland alla marsvin^^ Hon e så söt så :)
Fler "Ninnisar" föds nog hos mig framöver, liksom ju Ninni gjorde!

Men herregud detta är väl ett forum om våra marsvin? 
Självklart skall vi väl då kunna lägga in bilder på våra djur?
Sen är det väl upp till var och en om man vill titta eller ej. Förstår inte alls kritiken i denna tråd. Sådana fasoner gör ju att medlemmarna drar sig för att lägga in bilder.
Massor av bilder på våra marsvin hör väl hit?
#0 Fina dom är. 
Marsvin 4-ever
.

#11 jo självklart men man behöver inte skapa en ny tråd för varje bild . det blir smått irriterande i längden
Naw, de är så fina - dina fyra tjejor ^^
Om det är liknande bilder kan man gott fylla på den tråden man har - ex. om de är i buren och äter i den förra tråden, och samma sak här. Vill man däremot visa en speciell bild ska man inte behöva hålla sig till en enda tråd med bilder på sina marsvin…
#6 Du kan klicka på "Första olästa" längst upp ovanför tråden så kommer du direkt till inlägget längst ner! :)
#11 Självklart, absolut - det tycker jag du har så rätt i så ;)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Föds också lunkor här i april :). ska bli spännande. Ungefär samtidigt föds curly marsvin :D
Tack för förståelsen! :-)
#10 Jag har redan ställt mig först i kö *hehe* Krama!
#14 Åh va spännande, vill se massa massa bilder! =)