Nya bilder på mina småtjejer
Lät småtjejerna springa lösa i sitt rum idag. I början ville de mest hitta någonstans att gömma sig men efter en stund började de undersöka rummet och busade runt. Låg på mage och försökte få till lite bilder. Lustigt att marsvin av alla djur skulle visa sig vara det svåraste jag fotat.
Här är flickorna iallafall. Nu 12 veckor gamla och bott hos mig ca 2 veckor.
Skulle gärna lägga bilderna direkt i inläggen…och fler bilder per inlägg men lyckades inte klura ut hur man gör 
Dom är verkligen riktiga sötnosar dina tjejer :)
Fler än en bild i ett inlägg går inte med de funktioner som finns idag. Vill du ha in bilden direkt i inlägget kan du ladda upp bilden som vanligt, publicerat kommentaren, öppna bilden och kopiera den för att sedan gå in på hantera inlägg och klistra in den direkt i kommentaren. Med iFokus plus kan du dock kryssa i så att bilden läggs in direkt utan några omvägar.
Hanna
Vilka fina roliga bilder! =) Särskilt #0, #3 och #5! Vilken personlighet ;)
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
Super fins bilder, du är duktigt med kameran! :) Super fina flickor, och det var ett snyggt smycke du hade i smyckeslådan på bild #3 ;)

Otroligt söta tjejer samt härliga bilder.
Vad heter dom?
Marsvin 4-ever
.
Vilka jättefina bilder på supersöta marsvin :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

TS: Då har du aldrig fotat en hamster? ;)
Jättefina bilder!
#11. Den släthårige linslusen heter Scarlet och lilla fröken virvel som mest gömmer sig heter Pimpernel :)
#13 Nej jag fotar mest hästar och hundar annars…trodde jag hade det knepigt där men det var ju ingenting! 
Sötare 'saker' har jag inte sett på länge! 
de där två var ena riktiga sötnosar!
Dem är så söta och har en sån jätte fin färg! :)
De är såå fina! =)
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.