Käkar upp transportburen
Mina stackars marsvin som aaaldrig får någon mat har prompt bestämt sig för att käka upp min duvtransport.. Jag är inte förtjust i idén riktigt. Det är främst "plastflärparna" i taket som är väldigt tuggvänliga. Samt mellanväggarna.
Hur ska jag bli av med problemet? Jag kan väl inte vara den enda som har marsvin som upptäckt det här med att gnaga på allt, någon annan som har löst det på bra sätt?
Hanna
Hmm mina är uppfostrade dom. :P Inget gnag här inte. ^^
#1 - Äsch, jag begriper inte vad du gör med dina hanar ;) Dom klicker tränas och gnager inte.. Märkliga djur.
#2 - Jag tror att det lockar snarare än avskräcker *s* Vincent har kassa smaklökar ;P Han äter allt.
Hanna
hahahahahah.
Noeu min äldsta han ska alltid jävlas och tugga på allt, och då menar jag allt.
Han var på ett hemskt nafshumör igår, han nafsade mig i läppen 3 ggr, men iaf, jag skulle också vilja bli av med att han ska bita på allt.
Huset, pinnar och dylikt är ju ingen fara, men plast och sådant är inte bra.
Men jag sätter ofta ett finger på nosen lite bestämt sådär, till slut lär han sig :)
kitty min lilla hönapöna hon biter i allt jag har just försökt få henne att sluta. Fast hon är bara en bebis :)
Till hästar finns anti-bit medel, köp och smörj in där han biter men inte får - hästar är också känsliga vad dom får i sig så det borde ju även marsvin klara!
Sajtvärd till Dvärgpinscher.ifokus.se
Ryttare, hundägare, kattägare och kaninägare!
Blogg: http://mikatela.blogspot.com
Ättika då? Är det giftigt för marsvin? För det är ju inte så gott så det kanske funkar? Om det nu inte är giftigt? :)
Mina gnager bara ett tag på nya saker, sen verkar de sluta. Förutom Tabasco som gnager på burgallret och även lärt sin son att göra det
de två får jag inte att sluta 
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se