HJÄLP! - Vad är det i ögat ?

Det ser ju precis ut som det på mitt marsvin. Se tråden "cherry-eye". (Vet ej hur man länkar dit)

#2 oj,, ja det gör det :O
Usch, det ser inte bra ut alls… Märkte du det precis, alltså har h*n inte haft det förut?
Det skulle kunna vara något skräp under ögonlocket, men det brukar inte riktigt se ut sådär.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

#4 Ja hon hade inte så igår och jag kom hem sent idag och när jag tog ut henne nyss så såg jag det, så nej hon har inte haft det förut.. =(

Kan berätta nu att det är helt borta :D! <3 försvann ju på bara några dagar,, för varje dag som gått har det blivit mindre och nu är det HELT borta :)
#6 Oj, lustigt ^^ Men vad bra! Det kan mycket väl bara ha varit något som irriterade då.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

#7 japp det var lite konstigt heh :P Japp nu är det brabra :)

Skönt att det försvann iallafall! Är ju aldrig roligt med sådana "grejer" i ögat vare sig det är farligt eller inte…

#9 nä precis

har också haft så på mitt marsvin och det visade sig vara ögoninfektion av något slag.

Min ena tjej hade oxå så i några dagar, det försvann plötsligt bara. Skönt med saker som försvinner av sig själv!

jag var tvungen att behandra det med ögondroppar. Det fanns kvar i över en vecka

okej