Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketter: sjukdomarohyraskador
Läst 1039 ggr
Hamzter95
0

HJÄLP! - Vad är det i ögat ?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! När jag tog ut mitt ena marsvin nyss märkte jag nåt konstigt i ögat,, ser ut som skinnet eller vad man ska kalla det inifrån ögat eller är det nåt skräp ? =( Usch ser inge vidare ut ;/ vet ni vad det är ?

Hamzter95
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tror ni ser men gjorde en pil ifall om ni inte skulle förstå vad jag menar.

Arcticas
0

Det ser ju precis ut som det på mitt marsvin. Se tråden "cherry-eye". (Vet ej hur man länkar dit)

Hamzter95
0

#2 oj,, ja det gör det :O

FeliciaS
0

Usch, det ser inte bra ut alls… Märkte du det precis, alltså har h*n inte haft det förut?

Det skulle kunna vara något skräp under ögonlocket, men det brukar inte riktigt se ut sådär.

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Hamzter95
0

#4 Ja hon hade inte så igår och jag kom hem sent idag och när jag tog ut henne nyss så såg jag det, så nej hon har inte haft det förut.. =(

Hamzter95
0

Kan berätta nu att det är helt borta :D! <3 försvann ju på bara några dagar,, för varje dag som gått har det blivit mindre och nu är det HELT borta :)

FeliciaS
0

#6 Oj, lustigt ^^ Men vad bra! Det kan mycket väl bara ha varit något som irriterade då.

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Hamzter95
0

#7 japp det var lite konstigt heh :P Japp nu är det brabra :)

linn-nanna
0

Skönt att det försvann iallafall! Är ju aldrig roligt med sådana "grejer" i ögat vare sig det är farligt eller inte…

Hamzter95
0

#9 nä precis

Fabiola
0

har också haft så på mitt marsvin och det visade sig vara ögoninfektion av något slag.

Lottar8
0

Min ena tjej hade oxå så i några dagar, det försvann plötsligt bara. Skönt med saker som försvinner av sig själv!

Fabiola
0

jag var tvungen att behandra det med ögondroppar. Det fanns kvar i över en vecka

Hamzter95
0

okej