Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketter: raserfärgerteckningar
Läst 1162 ggr
marsipan
0

Har ni sett ett rutigt marsvin?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej på er, jag är ny här. Egentligen är det inte mitt marsvin utan dotterns men som engagerad mamma måste man ju hänga med lite eller hur. ;-) Vi har tre stycken marsvinstöser och ett av dem är faktiskt rutigt… är det vanligt? Hon ser likadan ut på magen dessutom! Vi tror att hon är teddy, kan det stämma? På bilden är hon bara 10-12 veckor gammal… en riktig liten pralin!

Fiona
0

Nämen gud vilken häftig teckning jag har aldrig sett det men då är ju inte jag så insatt i färger & avel :P

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Gasoline
0
runas
0

Vilken kul teckning!

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

tantnett
0

Underbart häftigt. Är hon likadan på den andra sidan?

Marsvin 4-ever Tungan ute.

Creation
0

Snygg teckning! Undrar också om hon ser likadan ut på magen. =)

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

FeliciaS
0

Vad fint :)

En trefärgad Nonself ska ha sina tre färger i ett rutmönster för att ställas i ras har jag för mig - så visst förekommer det.

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

tantnett
0

#5 Magen står det att hon är rutig på.

Men är hon det helt på höger sida?

Oavsett vilket så är det som sagt häftigt mönster.

Marsvin 4-ever Tungan ute.

Creation
0

#6 Och en tvåfärgad nonself två färger i ett rutmönster. ;) Synd att grisen inte var nonself, då hade hon nog varit utställbar. ^^

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

[appelmoose]
0

gud vad frän teckning Glad det finns en sida som heter http://home.swipnet.se/~w-77537/mteckn.htm och där står det massa teckningar. Och om jag får säga det själv så liknar det teckningen sköldpadd (engelsk tortoise). Så jag tror det är rätt normalt. Glad