Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettallmänt
Läst 476 ggr
Skrutt
0

Hjälp till att utöka foderbilens sortiment!

Jag och Agenten från kanin I Fokus tycker båda att det vore jätte skönt om man kunde beställa storpack med hö,spån, kanin/marsvins foder m.m från samma leverantör som vi beställer katt och hundmat ifrån dvs www.Foderbilen.se

I nuläget riktar sig deras sortiment endast till hund och katt. När jag letar hittar jag inget annat företag som har det vi efterfrågar. Eftersom foderbilen fungerar så smidigt och har bra priser särskilt om man beställer över 900 kr (frakt fritt då) så skulle vi gärna se att dom utökade sortimentet även för kanin och andra smådjur. Finns ju många som har flera olika djurslag hemma men som inte har möjlighet att släpa tunga säckar och lådor från affären.

Skriv gärna ett mail till dom där ni undrar om dom kan tänka sig att utöka sortimentet. Men vi kanske även skulle kunna ha någon slags intresse lista här där vi "skriver" på.

Hoppas så många som möjligt hänger på nu så vi får igenom detta Glad

/Skrutt & Agenten

Skrutt
0

Putt

Skrutt
0

putt

FeliciaS
0

Jag har inget behov av det, och är lite för lat just nu för att skicka ett mejl. Men när jag går in på min mejl kan jag väl hjälpa till - det skadar ju inte :)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Skrutt
0

Ni som har intresse av detta får gärna gå in på Kanin I Fokus och fylla i vår namnlista där Glad

queenlinnea
0

det kanske skulle vara bra! jag ska ta mej en titt :)