Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterboendeinredning
Läst 1236 ggr
Stephanie-D
0

Hängmattor köps var?

Hej! Jag undrar vart man kan köpa hängmattor till marsvinen.

Utökade din rubrik så man av den kan förstå trådens innehåll samt så Sökfunktionen ska fungera bättre. Mvh Felicia, medarbetare

/ Stephanie-D

Medarbetare på Jack russell terrier iFokus, Tonåringar iFokus och The Sims iFokus 

FeliciaS
0

Jag köpte min hängmatta för 55 kr på en marsvinsutställning ;)

De finns nog lite överallt i djuraffärer också, men det är enkelt och billigare att sy egna.

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Stephanie-D
0

men vad ska man använda som snören? :)

/ Stephanie-D

Medarbetare på Jack russell terrier iFokus, Tonåringar iFokus och The Sims iFokus 

Creation
0

Visst finns det några här på iFokus som gjort hängmattor av stolsdynor? Det tycker jag var en smart idé! :)

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

queenlinnea
0

i djuraffärerna där jag bor finns det bara för hamstrar och jagmenar skulle min hane lägga sig i den skulle den både brista å hela buren skulle rasa samman x)

Stephanie-D
0

putt

/ Stephanie-D

Abico
0

#3 - Tror att det var från Ikea och att dom tog ur sortimentet :/

Hanna 

lomsen
0

marsvin2000 syr egna jättefina! annars kan du göra en av handduk och ta bommullsband eller kedjor som snören men i kedjor kan de fastna . skosnören tog jag till mina första jag gjorde, vek en handduk på mitten gjorde hål i hörnen och trädde skosnören i men de slits ju så ta nån gammal skrutthandduk och gör nya ofta ist.

annars finns det i zooaffärer på nätet typ www.djurbiten.se

Lottar8
0

Mina grisar kan inte leva utan hängmattor, de ligger 9 av 10 ggr i dem ist för nere på marken.

Mitt tips är Ikeas fleecefiltar, billiga o bra. Finns i en massa fina färger! Jag klipper ut lämplig storlek i fyrkantformat, det behövs inte sys nåt. Sedan använder jag Dignitet små "krokodilklämmor" (Ikea) Som håller hur mycket som helst. Min ena hona väger 1400 o det räcker med en klämma i varje hörnSkrattande

queenlinnea
0

oh! det dära var bra, det ska jag testa :D

Lotte
0

Ingen som har nån bild på när marsvinen ligger i hängmattorna?.)

Ruffsen
0

Jag gör egna!!:)

[jejjas]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gulliver i hängmattan

queenlinnea
0

det var precis en sådan som på bilden, som jag hade till mina hamstrar, jag tror inte dom skulle hålla för mina marsvin 8)

eller gör den det?!

[jejjas]
0

det är en hängmatta till ilrar men köpt på utstälning för marsvin *L*

Lotte
0

Mysig bild! Hade faktiskt ingen aning om att de gillade att klättra upp så där.) Tack för tipsen!

deluxe
0

#8 Menar du dom här klämmorna?

Kanske hade varit kul att testa sätta upp en hängmatta. Men funkar det i bokhyllebur? Är det nån som har testat & hur sitter det fast isåfall?

Stephanie-D
0

men hur gör man en hängmatta då? XD

/ Stephanie-D