Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterbilderfilmer
Läst 723 ggr
Abico
0

Foto: Hö är krångligt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det är inte så lätt att äta hö när man är 13 dagar gammal, höstråna är så långa och besvärliga ^^

Någon sekund efter att kortet togs trillade Sophie omkull eftersom hon vred och lutade sig så, sedan gav hon sig av för att sno höstrån ur mamma Tildas mun istället för direkt från burgolvet, det var lättare så för då var dom ju redan halvtuggade.

Hanna 

Berlau
0

Haha, vad gulligt :)

queenlinnea
0

haha aw (:

Abico
0

Det verkar även vara så att de äckliga, hårda, gula stråna som mamma marsvin och Greta ratar är de som är mest intressanta bland småttingarna. Tunna, fina, gröna och mjuka strån låter ju inte lika mycket när man knaprar på dom..

Hanna 

Berlau
0

Nämen gud va sött ^^, Tror jag svimmar!

Wedi
0

haha silken charmig bild! ^^

emelie92
0

Naaww! Vilken utter!! :D

Abico
0

#6 - Utter var ordet ;)

Hanna 

FeliciaS
0

Sötnosen då! <3

#6 #7 Verkligen! ;)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Creation
0

Haha, såklart ska hon vrida sig på det konstigaste sättet för att ta strået också Tungan ute Vem orkar vända hela kroppen när man bara kan vrida på den i en besvärlig ställning?

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

[appelmoose]
0

haha vad sött ^^

runas
0

Gud så gulligt!

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

Ziggi
0

Haha vilken sötis ^^

agnes_S
0

Vilken underbar bild! =)

tantnett
0

Underbart sött.

Smart brud som kom på att det är bekvämare med mamsens färdigkapade strån.  Flört

Marsvin 4-ever Tungan ute.

Fiona
0

haha sötnöt (;

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Hennum
0

hahaha. ser ju heltokigt ut! :D

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan