Vild Vittra har kommit hem.

vad söt hon var! hur gammal är hon?
/ Stephanie-D
Medarbetare på Jack russell terrier iFokus, Tonåringar iFokus och The Sims iFokus

Jag måste ju erkänna att jag inte direkt diggar nakisar men din lilla var ju jätte söt =) Haha roliga texter till också ^^
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

#4 Hon är född 22/12-08
Tack för era fina komentarer.
Marsvin 4-ever
.
Åh, så söt hon är ^^
#4 Det står ju tre månader i inlägg #2 :)
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

#7 oj det missade jag :P
#6 okej :)
/ Stephanie-D
Medarbetare på Jack russell terrier iFokus, Tonåringar iFokus och The Sims iFokus
Naw, lilla nakengrisen ^^
Du får omvända henne till vegetarisk mat, nog för att kött är bra med protein och grejer när man ska växa och bli stor nassegris men inget går upp mot en skål kidneybönor ;) Eller vad sägs om en bit quornfilé?
Hanna
Naaaw vad söt! :D
Sajtvärd till Dvärgpinscher.ifokus.se
Ryttare, hundägare, kattägare och kaninägare!
Blogg: http://mikatela.blogspot.com
Gud hon är helt underbar har suttit å drömt å velat ha henne men hon har bott för långt bort, kanske kommer åmarsvins nappar henne så är hon spårlöst borta någon dag kolla inte i mina burar 

Tack alla.
Ja hon är en läcker varelse och så härligt orädd. Direkt som hon kom in i buren for hon runt och åt och åt.
Jag blev så full i skratt när man såg hennes ihärdighet gällande maten, hon sopade allt så jag vill tro att hon är en korsning av pit bullterrier samt gräshoppa.
#9 Ha Ha. Som sagt hon är nog lite pit bullterrier hon blev förbannad nämligen. Min kompis höll henne uppe vid halsen och då ville Vild Vittra tugga lite på hennes halsband vilket hon inte fick. Men då hon blev tillsagd för andra gången av min kompis så gav den lille rackaren henne ett rejält hugg i fingret.
#11 Ha Ha. Bra att veta var man skall börja leta. Och en tur till Frösön? "har för mig att det är där du bor" är ju aldrig fel.
Marsvin 4-ever
.
#12 - Jasså, det är inte kul när man blir tillsagd ;) Jag förstår henne som bet *s*
Hanna
#12 då är du långt borta *L* det får bli en tur Till Vargön i sådana fall 

#14 Det var ju lite skillnad, Tur vi redde upp det så jag inte styr kvasten fel om utifall att. ha ha.
Marsvin 4-ever
.
Vad söt! :D

Naaw va söööt :) <3 Har ej gillat skinny så mkt men hon va super sööt ju ! <3

Tack alla.
Jag säger detsamma som en del av er, att skinny var man något reserverad mot tidigare.
Men så såg man blicken som denna lille har och innan man visste ordet av så bara kände man att henne vill jag ha.
Hon har ikväll varit ute på sin första frigång och hon slutar nog aldrig att förvåna en. På en kvart har hon fullkomligt tokrusat runt köket, fullständigt helt befriad från allt vad självbevarelsedrift heter.
Varken katten eller kaninen brydde hon sig ett dyft om. Ej heller att jag trampade runt henne.
Erfarenheterna av mina andra marsvin är ju att i början då dom kommit hit var dom väldigt försiktiga vid dom första golvrastningarna, dom ville ju den första tiden gömma sig under något innan dom vågade vidga vyerna.
Marsvin 4-ever
.
Vad kul att du fått hem henne! :) Hon är en riktig liten sötgris. Lycka till med henne ^^
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Tack Felicia.
Marsvin 4-ever
.