Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettallmänt
Läst 943 ggr
[jejjas]
0

Grattis Gulliver på 1 år dagen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja i går fylde Gulliver ett år, käns somom det va i går jag hämta hem honom litte å skruttig och vanvårdad vägde endast 200g som 2 månaders bebis. Å i dag är han en stor och ståtlig gosse som väger hella 1088g har tagit mog lång tid att få honom  bra vik,

Så Grattis till Våran lilla skrutt Gris

svampi
0

Grattis Gulliver! önskar alexandra,alva&alma :)

Abico
0

Grattis Gulliver! Önskar Hanna, Sune, Wilma, Greta, Siiri, Donken, Vincent, Tilda, Irma, Sophie och Ella :P

Han är så galet snygg, även i verklighet ^^

Hanna 

Fabiola
0

Stort grattis till Gulliver!

Ziggi
0

Grattis Gulliver! :)

[jejjas]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

han tackar alla, har precis varit ute å repat massa gräs till grisarna han fick extra mycket Glad.

#2 visst är han meningen är att vi ska försöka hitta en snygg nonself hona till han så han ska kunna göra några fina nonself  bebar med, Marita Åhl vart ju intrecerad av han så vi får väll se vad som händer fram igenom Flört, han har även ett så underbart psycke lunng åfin i precis allt även i badet Oskyldig

FeliciaS
0

Åh, stort grattis älskade vännen! Har alltid tyckt han varit underbar till färgen, jag (och Hera) satt och spanade in honom på senaste utställningen ^^

Vitkålspussar skickas från Hera, Saga & Frideborg

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Creation
0

Stort grattis till födelsedagsgrisen! ^^ Verkar som att det finns många marsvin som fyller år den här månaden.

Hoppas att han haft en bra födelsedag ;)

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

zuperzita
0

Grattis! Samma dag som mig *fniss*

Berlau
0

Grattis på födelsedagen önskar Alma, Laura, Berta & Selda.
Dom skickar även med några gräspussar :)

FeliciaS
0

Varifrån fick ni honom?

Mvh Felicia

[jejjas]
0

#10 han kommer från min äldre syster. Han är son till Billyh. Hans mamma kom i från Dungeon´s  som inte finns kvar i dag

FeliciaS
0

#11 Ah, okej ^^

Mvh Felicia