Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterboendeinredning
Läst 2185 ggr
svampi
0

Ska göra ett eget hus, vad tycks?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har då börjat smida planer på hur jag ska göra ett hus till marsvinen, eftersom jag inte kan hitta något i djuraffären under 200kr(!) Så tänkte jag att jag ska göra ett stort hus, med två rum, med en vägg imellan. För det är alltid tjafs om vem som ska ligga var, och då får alltid en av mina två honor sova utanför huset. Vilket jag tycker är lite taskigt…

Så vad tycker ni om det huset som jag målat så fint i paint?Flört

Mari
0

Jag tycker det ser bra ut :) Är dock inte så haj på just hus och husbygge :) Men måtten tror jag fungerar bra

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Ruffsen
0

Jag har gjort rätt så många hus:) jag tycker det ser jättefint ut och bra mått. Hoppas det går bra!Flört

FeliciaS
0

Vilket lustigt sammanträffande; idag satt jag och skissade på ett antal husvarianter jag ska snickra ihop i sommar. En utav dem ser nästan precis ut som din! ;P

Jag tycker det ser jättebra ut, rymligt och bra :) Kör på det och visa bilder sen! ^^,

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Abico
0

Ser trevligt ut! Visa gärna bild sedan :)

Hanna 

svampi
0

Är klar med huset nu, men sätter in bilder imon. Det är en riktig hit hos marsvinen, då de inte har varit något tjafs på hela kvällen ;)

FeliciaS
0

Vad kul :) Väntar med spänning på bilder!

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

lomsen
0

det liknar lite en upponedvänd låda jag har men innervägg behövs inte om du har så stort o 2 öppningar, jag har 4 öppningar, en på gaveln en bak två fram

Ska se om jag hittar bättre bild men den röda är det

lomsen
0

lite bättre

vill du ha mått?

detta var en låda vi hade men ändå..säkert ej svårt göra en!