Foto: En klättrare
Lilla Ella, 5,5veckor gammal har kommit på en ny sysselsättning. Upp och ner, upp och ner springer hon på trä"huset", stannar upp en liten stund på toppen och knaprar lite på pinnarna och sedan full fart ner igen.
På botten av buren står en stolt marsvinsmamma och ser på sin dotter. Jag misstänker att Tilda också kommer att vara uppe på taket snart, dom lär sig dumheter ruskigt fort dom där goldengrisarna ;)
Hanna
haha, så sött :D vilken energi!
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
Hihi =P
haha! Vilken liten hon var :o
#1 - Du anar inte ^^ *studs, studs*
#2 - Det är Starlight's generna ;) Båda småflickorna satt och käkade matskål häromdagen *s*
#3 - Sophie är inte mycket större hon ^^
Hanna
#4 - aw! Jag skulle kunna komma och kidnappa dom små söta sakerna *-*
#5 - Du är så välkommen så ;)
Hanna
Så söt tjej så 
Naw, så sött! :)
Kallar du det där dumheter…? :P
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

så söt mycket spring i dom benen.. :)
#7 - Till salu *blink* ;P
#8 - Nä, den lilla fisen gör väl ingen större skada. Men Tilda fattar för snabbt ibland, speciellt när det gäller sånt här. Det är skillnad på en 300g bebbe och en 870g gris som kan hoppa skitbra ;) Snart sitter hon inne hos Wilma och Siiri.
#9 - Javisst :P
Hanna

Hihi vad sött ^^

Ha ha! Julgrisen skulle passa bra med dina tokiga grisar!
Envishet och drömmar
#13 - Det kan jag tänka mig ;)
Hanna
Haha, trädet faller inte så långt från äpplet, eller vad säger man? 
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
Hehe, där var den andra uppe ;) Har du bron som hus eller som lek ställe för marsvinen.. ?
#15 - Haha, precis ;)
#16 - Jag anser att det ska användas som hus, marsvinen är tydligen inte helt överens ^^
Hanna
Hehe… våningshus.. men å andra sidan är det väl bra att dom motionerar… :)
#18 - Jo, det är klart ^^ Fast nog kan jag tycka att just dessa klättrare inte behöver så mycket motion, då kommer dom ju aldrig upp i vikt :P I buren med "må-gott" släthåren däremot kunde det nog behövas lite mer motion ;) Men inte en chans att Wilma 5,5 år skulle ge sig upp på den där.
Hanna

Snuttarna dom är ju försigkomna samt siktar högt här i livet.
#10 Nej Ella är inte längre till salu. 
Marsvin 4-ever
.
#20 - nämen så söt hon är?! hihi snart är hon väl min :) Pappa sa på måndag kan han sätta in pengarna. Är det OK?
Haha, vad roliga de ser ut ;) Så söta så ^^
Mvh Felicia

Är det säkert att det är marsvin du har där? XD
#21 - Det är bra, man ska ha höga mål :P
#22 - Visst ,visst
#23 - Jag hoppas verkligen inte att Greta ger sig på att ta sig upp där, hon är något för baktung *s*
#24 - Kan vara ekorre ;)
Hanna
#25 Haha ;P Gör hon det får du gå snäppen längre än fota; filma ^^
Mvh Felicia
#26 - Du anar inte hur ofta jag ångrar att jag inte har filmkamera. Irma, Sophie och Ellas popcornsprättande är för härligt. Spånet flyger åt alla håll och dom studsar runt som galningar ^^
Hanna
#27 Hihi ^^ Kan tänka mig det.
Mvh Felicia