Lady börjar bli STOR nu
Ville bara meddela att min Lady börjar bli STOR nu. Så jag misstänker att det kan bli många ungar eller få stora. Spännande är det, för hennes pappas färg och teckning är Grey Golden Argente Roan. Mamman har lite Grey som i sin tur har self blacks bakom. och jag hoppas på häftiga färger.
Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4
Så kul
Alltid mysigt med små bebisar… ;)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
ååå vad spännande med små bebisar, ska bli spännande att höra vad det blir för färger på bebbarna
Har du ingen bild på tjockisen?
Fick själv en kull igår med 4 små ljuvliga peruanbebbar & de är helt underbar sööööta de små liven.
Kram
/Anne-Lee
#0. Ååååå, du har tur du som kan skaffa bebbar på dina grisar 
Ales, Jag skall försöka fota en bra bild av henne en hon tillhör de räddaste grisar jag stött på. Men skam den som ger sig, eller hur?
Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4
#3 Håller med till 100% !!! Fast Sera och Calle har jag faktiskt fått en kull… =)
Mvh Felicia
Gick inge bra med fotningen idag, så jag provar i morgon igen.
Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4
#5. Lyllos :D
#7 Hihi :) Men en dödfödd, det var hemskt… ='/
Mvh Felicia
#8. Det kan jag förstå >.<
#9 Mmm… =/ Jag hoppas inte att ni tycker att jag är helt knäpp som tog kort på den döde… Väldigt söt ändå faktiskt =P
Mvh Felicia
Gud så söt den var! Älskar den färgen och en vit tass. Vad trist att den dog för den hade blivit hur fin som helst. Begravde du den?
Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4
#11 Mamma tog han om den… Tror den fick kremeras.
Mvh Felicia
#10. Stackrarn =/ det är inge kul när sånt händer!
#13 Nej, verkligen inte… :'/
Mvh Felicia

usch inte kul med döda bäbisar,, edvina hade en död född i juli när hon fick sina bäbisar… inte kul… jag begravde den lilla inlindad i en trasa med lite grönt och blommor i graven… känns så fel att bara stoppa dom rakt ner i jorden utan något skydd och utan något grönt med… har blivit lite djur med åren som man har begravt,,, marsvin, höns, ankor, kaniner,,, hunden,,, hon är kermerad och ligger i en urna som vi grävt ner,,,,
känns så meningslöst när man får bäbisar som inte klarar sej,,, har levt i magen på mamma och sen inte får chansen att leva ett liv..
Jag tror jag fått bra bilder av Lady nu och skall försöka få tid till att tömma kameran idag och lägga in en bild här under dagen.
Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4
#15 Ja, precis… ;)
#16 Trevligt :D
Mvh Felicia
#18 Hihihi :)
Mvh Felicia
#18. Haha, hon var inte lite tjock hon :P
men ååå vilken fiiiin tjockis hon är
Hur lång har hon kvar ca? Spännande att se hur många små som kommer ur den där runda goa magen
*kram*
//Anne-Lee
Om jag har räknat rätt, så skall hon föda runt den 24:e, så det blir nästa vecka. Jag tror hon får minst tre ungar.
Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4