Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettersajtenifokus
Läst 599 ggr
Diana61
0

Snälla! Läs detta och svara!

Hej på er alla trevliga marsvinsägare !

Vi har nu varit igång ett tag och medlemmarna strömmar in i jämn ström och det är trevligt, men nu börjar jag få problem här som jag vill att vi alla tillsammans skall försöka återställa.

När man börjar en tråd om ett ämne så skall man se till att man följer ämnet och ej spåra ut i nya ämnen. Det blir så svårt att leta efter information senare när an vill ha svar på frågor. Jag vet att även jag svarat på meddelanden som lämnat ämnet.

Starta istället en ny tråd om det nya ämnet och se till att det hamnar i rätt "låda". På detta vis så blir det fler ämnen i forumet istället för några få långa trådar där allt möjligt ligger och skräpar, vilket gör att det ser tråkigt ut och är jobbigt att läsa och leta i.

Jag vill att vi alla försöker hålla oss till dessa regler så skall ni se att det kommer att bli mycket trevligare att hoppa runt bland "lådorna", och när nya medlemmar kommer och ser att vi har ordning på sakerna och inte kaos så kommer vi förhoppningsvis att få fler användare.

Så, vad säger ni? skall vi försöka hålla oss till detta framöver ? Skrattande

Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4

monkan
0

Jag är helt enig!

[natalie742]
0

Håller med

dreamiz
0

håller med!

irma
0

håller också med

FeliciaS
0

Visst… :) Jag har spårat ur några gånger, hehe x)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

[MatildaW]
0

Okejjs 8) jo nog har man hamnat snett ibland :P

FeliciaS
0

#6 Haha… :) Det är vi två som har snackat lite om annat ibland =P *fniss* Skrattande

Mvh Felicia

Christina
0

Om det är en tröst, så uppstår detta fenomen på de flesta sajter. Vi har så trevligt med varandra här coh då blir det lätt att man hoppar mellan olika ämnen.

Jillsan4
0

Håller med:)

ales
0

Håller också med Cool

*kram*

/Anne-Lee

FeliciaS
0

Instämmer :)

Mvh Felicia

Diana61
0

Något strular här på forumet så jag skatt testa med att låsa dessa ämnen som "bråkar" och se om det försvinner.

Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4

Inlägget är låst för nya kommentarer