Månadens marsvin April [vinnare]
Månadens marsvin April är nu avslutad och jag säger stort grattis till söta Siiri som är våran vinnare med hela 6 röster!
Grattis!
Bidrag 14, Siiri.
Här har vi henne, den finska pinnen. Fast redan efter någon dag här hemma fick jag inse att smeknamnet nog borde ändras. Hon popcornar nämligen som den vildaste av marsvinsungar, fullt ös medvetslös! Först kryper hon ihop i ena änden av buren och man ser hur hon tar sats med hela kroppen.. Och sen: tjoho! Studsar och flyger ända tills hon kommer bort i andra änden, där blir det en snabb vändning och så tillbaka igen. Och så håller hon på tills hon drattar in i Wilma, då är det slut på det roliga - det är nämligen där medvetslös biten kommer in ;)
Så, återigen. Låt mig presentera: Det finska popcornet
![Månadens marsvin April 2009 [bidrag]](http://www.ifokus.se/Images/ImageViewer.aspx?BinaryId=0b140c21-41d6-49d1-a169-d5d4c13361df "Klicka på bilden för att visa den i originalstorlek")
Grattis siiri :D
haha, popcornet :P
Naaaw.. Mitt lilla finska popcorn ^^
Hon tackar för rösterna!
Hanna

Grattis Siiri (& Hanna)!
//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!
Hoppsan! Här gick det fort - jag glömde rösta *s*
Grattis fina Siiri :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
#4 - Jag med ;) Jag som hade tänkt putta in min röst nu när jag kom hem.
Hanna
#5 Samma här ;)
För övrigt startar jag majtävlingen när jag är hemma igen, imorgon kväll, eller på lördag om ingen dator vill samarbeta…
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Jättegrattis.. sötis!!
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.
Grattis snövita sötnosen :)
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
Grattis, båda två! :)

Stort GRATTIS Siiri. Du är väl värd din titel. 
Marsvin 4-ever
.

grattis
Grattis Siiri och Abico! Det är verkligen vackert med vita marsvin. :)

Grattis!
Siiri skickar visst en chirping hälsning som tack här, bäst att jag går och mutar henne med lite gott innan hon väcker hela familjen med oljudet.
Hanna