vad söta :'')
Dina svin ser hyfsat avslappnade ut när de fotas, mina är SKRÄCKSLAGNA… hur vänjer du dem ?
#1 - Dom har blivit så jättebra ihop sedan dom sattes ihop för en månad sedan, sötnosarna :)
#2 - Haha, dom har inte mycket till val ;) Jag fotar en hel del och marsvinen sitter för det mesta modeller, ju mer dom krånglar desto längre måste dom sitta framför kameran *s*
En bild på alla mina flickor. Tyvärr lyckades jag förstöra den totalt genom att ha för högt ISO >.<' Korkat Hanna, korkat.
Hanna
Naw, så sött! ^^
#2 Dina är väl bara bebisar än? När de blivit tama lär de vara mycket oräddare för kameran också :)
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
#3 Oj! Det där måste ha varit svårt att fota! :P Vilken utmaning.
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
alla dina marsvin är söta :) jag gillar tildas färg. :)
#3 vilken fin bild ändå.. sitter dom i soffan eller vart fotar du dem ?
haha så söta <:
Vad fina Iris och Wilma var tillsammans! :)

Jag är helt fascinerad av Greta.. tycker att hon är så fantastiskt fin.
#3 Tycker att bilden blev bra ändå :) Greta e så enooormt söt!
Guud va gulliga de är :)
#5 - Det trodde jag med men det gick oväntat bra :) Dom skötte sig jättebra *stolt matte* Fast det gick inte att ha med lilla Sophie i bilden, hon flög över hela stället.
#6 - Sophie kommer att bli lika fin hon när hon byter ut bäbispälsn :)
#7 - Nej, jag har ställt ihop två klappstolar från IKEA om slängt ett överkast över. Så har jag vinklat dom mot fönstret för att kunna använda mig av dagsljuset.
#8 - Visst är dom :)
#9 - *Siiri och Wilma ^^
#10 - Haha, hon är väldigt enkel att fota för hon bara sjunker ihop som en klump när man sätter ner henne framför kameran. Så ligger hon där som en tjock limpa tills man är klar ;)
Hanna

#12 Haha, joo jag ser det
ser ut som en envis liten tjockis-åsna där hon sitter totalt orörlig x'D Såå söt!

#12 gulligull!
#12 - ja det får vi hoppas :D
Vilka skönheter! :)
Söta bilder :)
#3 Vad trist, men det syns ju inte när bilden är såpass liten som i tråden. Däremot om man visar den i större storlek… Men de kanske går med på att sitta så fint allihopa någon mer gång? ;)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Va sööta<3 Vad heter dom?/Vilka raser är det? :)
#17 - Ja, jag får sätta upp dom någon mer gång :)
#18 - Jag ska just lägga upp en video i presentationstråden där det kommer lite mer information om dom. Men jag kan ju dra det här med. Till vänster sitter Marwin's Vilhelmina(Wilma), nonself black dalmatiner (feltecknad sådan) och till höger är min self dark eyed white hona PamPam's Bradana(Siiri) importerad från Finland.
Hanna
#19 Jag kanske kan tänka mig en bebis från Siiri också ;)

Vad söta dom är:D
#20 - Visst är hon supersöt ^^
#21 - Haha, du får hålla utkik efter en tråd härinne till hösten. Vita marsvin är toppen ;P
#22 - Självklart ^^
Hanna
#23 bra att man behöver aldrig undra var pulpan är iaf =) vi får väl se… hon är fin hon också.. hade jag bott i närheten och sett henne hade jag säkert köpt Sophia & Ella ;) då jag jagade marsvin…
#24 - Haha, precis - det finns bara fördelar med vita marsvin ;)
Tills man serverar tomat och paprika *s*
Hanna
#3 hihii vilka snyggingar, speciellt den lagom runda damen ute till vänster (kär) 
Marsvinsmaffian - marsvinsinspiration på internet
#26 - Haha, hon ser verkligen ruggigt tjock ut på bilden ;) Men det är mest päls.. Och muskler 
Hanna