Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterbilderfilmer
Läst 930 ggr
marsvin2008
0

Nyklippt Odessa

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Klippte Odessas päls bakom rumpan igår för att de inte ska släpa i spånet och bli alldeles nerkissat. Va tycks? =)

"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"

Tindrar
0

Vad gulligt med avklippt hår vid rumpan;P Apropå det måste Trolla snart klippas så hon inte heller går runt med kiss vid rumpan^^

Berlau
0

Snyggt, uppklippt eller? ^^

Abico
0

Sötrumpa ^^
Nu kan ju hon och lunka Irma här hemma bilda klubb med sina snygga sommarfrissor :P

Hanna 

Buffen
0

Vilken liten prinsessa :)

Marsvinsmaffian - marsvinsinspiration på internet

Fabiola
0

#3 Har också marsvin som kan gå med i klubben :P

Abico
0

#5 - Snart kan vi starta en egen förening här *s*

Hanna 

Creation
0

Så sött :)
Ska kanske klippa ner mina grabbar här hemma också, i alla fall lite.

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

marsvin2008
0

Ja de är uppklippt. Första gången jag klipper ett marsvin och jag blev ganska nöjd =) Ska försöka ta sidorna också lite nån dag men Odessa är så nervös av sig att hon inte riktigt vill vara stilla.

Jag klippte Ninni lite på huvudet också för det hängde ner så mkt att jag inte kunde se hennes fina vackra ögon.

"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"

Berlau
0

#8 Uppklippt är ursnyggt, på både matte och marsvin :)

Denna kommentar har tagits bort.
marsvin2008
0

#9 på både matte och marsvin?

Berlau
0

#11 Ja, jag har det (då kanske det låter egotrippat att säga att det är ursnyggt) och det ser ut som om att en del marsvin har det.. :)

marsvin2008
0

#12 Jaha jag trodde du trodde attt jag var Ninni och också hade det eller nått. *fniss*

FeliciaS
0

Läckert ^^,

Nu måste väl killarna hänga över buren när de ser en så snyggt nyfriserad Lunkaflicka?

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Berlau
0

#13 Haha, nej då :P Änsålänge är jag inte så snörrig, är trots allt inte så gammal..

zazzmi
0

Odessa, vilken fin frilla du har nu!

marsvin2008
0

#14 Odessa är inte en Lunkahona hon är ju en Texel. Det är Ninni som är lunkan här i huset =)

FeliciaS
0

#17 Självklart *bank i huvudet*, jag är så snurrig ^^'

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Lyan
0

#3 Helt gäng här med Flört