Marsvin iFokus

Marsvin

Etikett: allmänt
Läst 1296 ggr
Stephanie-D
0

Söker marsvinshona

Jag söker en marsvins hona på ca 5-8 veckor pågrund av att mina två honor inte kommer överens… Jag har försökt allt för att få dom att komma överens men dom kommer inte överens, så därför måste jag leta efter en ny kompis till en av honorna (den andra honan har jag redan hittat kompis till). Jag bor i västerås.

/ Stephanie-D

Medarbetare på Jack russell terrier iFokus, Tonåringar iFokus och The Sims iFokus 

bergatrollet
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har flera rexhonor till salu, visserligen inte så små som du efterlyser, de yngsta födda i slutet av november. Eftersom jag bor nära, i Arboga, kan du få prova en hona och se om det funkar med den du har hemma. Skulle det mot förmodan in gå, kan du få prova någon annan. Ta en titt på min hemsida, kanske är det någon av mina sötnosar som passar. http://www.bergatrollets.dinstudio.se/

Stephanie-D
0

#1 jag kan tyvär inte ta mig till arboga för att hämta marsvinet, och det ska helst vara en som är 5-8 veckor för att vara säker på att det funkar, men tack för erbjudandet ändå :)

/ Stephanie-D

Medarbetare på Jack russell terrier iFokus, Tonåringar iFokus och The Sims iFokus 

[Lynx76]
0

Jag har en liten tjej som är leveransklar 21/5 (född 16/4). Bor i Sthlm men kan ev ta mig till Västerås med henne om du skulle vara intresserad, eller så brukar transport gå att ordna.

Stephanie-D
0

#3 Jag försöker att få tag på någon som säljer marsvin i västerås för då är det lättare att "lämna tillbaka" marsvinet om det inte skulle funka med mitt marsvin jag har här hemma, men om jag inte skulle hitta någon så hör jag av mig till dig - om hon finns kvar då såklart :)

/ Stephanie-D

zazzmi
0

jag har 2 marsvins honor som jag skäänker. kan säljas separat. jag bor i göteborg, kanske samarbeta med transport, typ halva vägen?

Stephanie-D
0

Nu börjar det faktiskt bli lite "akut" märker på Nelly(marsvinet jag ska köpa en kompis till) att hon inte vill bo ensam, och jag vill inte heller att hon ska bo ensam :/

/ Stephanie-D

Aristarcos
0

Kan du inte köpa någon hona i närområdet då, då borde det ju inte vara svårt att fixa någon som kan hjälpa dig med djurtransporten… det finns ju tom en speciell sida, och du kan lägga blänkare på fler forum, här, råtta, kanin mfl…

Stephanie-D
0

Nu har mamma sagt att om det finns någon i "mitten" av stockholm som säljer en marsvinshona så kan vi köpa den, så om någon säljer en marsvinshona i "mitten" av stockholm, mejla mig ( hhejstephanie@hotmail.com ) eller skriv i denna tråd.

/ Stephanie-D