Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettallmänt
Läst 984 ggr
Stephanie-D
0

Ny familjemedlem!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har lilla (Tyra eller Tindra, har inte bestämt mig än) kommit hem till mig! Hon är 6 veckor (i alla fall vad djuraffären sa -.-) Men hon är VÄLDIGT liten i alla fall :) Och så undrar jag, vad tycker ni hon ska heta, Tyra eller Tindra? Eller eget förslag skriv i så fall vad :)

/ Stephanie-D

Medarbetare på Jack russell terrier iFokus, Tonåringar iFokus och The Sims iFokus 

Stephanie-D
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

*

/ Stephanie-D

Medarbetare på Jack russell terrier iFokus, Tonåringar iFokus och The Sims iFokus 

Creation
0

Vilken sötnos :) Vartifrån kommer hon?
Jag tycker att hon ska heta Tindra, av de två namnen.

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Filosofia
0

Jättesöt! Jag röstar på Tyra. ;) Ett lite tuffare namn till ett tufft marsvin!

Stephanie-D
0

#2 Tack :), Djuraffären (skäms att säga det :$ men hon är i alla fall det absolut sista marsvin som jag kommer köpa ifrån djuraffären )

Ja, det är det som jag tycker passar henne bäst :)

/ Stephanie-D

Stephanie-D
0

#3 Oj nu vart det svårt :P, får väl se vad det blir :)

/ Stephanie-D

agnes_S
0

Vilken underbar sötnos ^^ Måste säga att jag röstar på Tyra, säger som #3 att det är ett tuffare namn Skrattande

Stephanie-D
0

#6 tack :D, får väl se vad det blir :)

/ Stephanie-D

emelie92
0

Tyra är ett bra namn!

Stephanie-D
0

#8 Tyra leder :D

/ Stephanie-D

Creation
0

Om jag får komma med eget förslag så tycker jag att hon ska heta Alice ^^

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Stephanie-D
0

#10 ja det var fint :) funderar på Alma, är det fint?

/ Stephanie-D

zuperzita
0

alice gör mig knäsvag älskar verkligen det namnet! :D

queenlinnea
0

jag säger nog Tyra haha :) eller kanske Alma .. lite kluven!

tantnett
0

Oerhört sött marsvin.

Tycker att Tindra passar henne bäst av dina namnförlag då hon ju har den fantastiska fina vita teckningen i ansiktet.

Annars kanske: Blixtra?

Marsvin 4-ever Tungan ute.

Fabiola
0

tycker Tyra passar henne :)

FeliciaS
0

Tindra! :P

Tyra var visserligen fint det med, annars gillar jag inte människonamn på andra djur än just människor ^^

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Filosofia
0

#16 Men Tindra är ju ett människonamn också. ;P Det är rätt poppis med sådana där lite "ovanligare" namn nu. Plus äldre namn som var moderna för ca 100 år sedan.

FeliciaS
0

#17 Jag ser det inte lika mycket som människonamn som Alice och Alma i alla fall, som man vanligtvis vet personer som heter ^^

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

[Liinda]
0

Så sööt hon är! Jag tycker Tindra passar sötbollen :)

Stephanie-D
0

Tack för alla svar :) ! Just nu så tycker jag Tindra passar henne bäst för Tindra är ett väldigt gulligt och "oskyldigt" namn (vet inte riktigt hur jag ska förklara det) och hon är ju väldigt gullig,liten och oskyldig :)

/ Stephanie-D

FrippeKurre
0

Guud så söt! Tycker kanske något på A… Alice var ju ganska fint…Oskyldig