Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettallmänt
Läst 875 ggr
Aristarcos
0

Normalt rund eller ?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sita är ju betydligt rundare än Twiggy, Titta får ni se.. hon är ju 15 veckor/3,5 månad,

Aristarcos
0

Uppifrån bild 2

Aristarcos
0

Sidan

Abico
0

Jag tycker inte att hon ser det minsta rund ut, mer mage kan hon gott skaffa och sedan ska hon ju växa på alla möjliga håll också :)

Hanna 

Aristarcos
0

Twiggy

Aristarcos
0

Twiggy nr 2

Aristarcos
0

#3 hm då borde Twiggy vara smal, det kanske inte syns så väl på bilderna men Sita är liksom rund över hela bakdelen.. medans Twiggys bakdel är liten och tunn utan utstående mage vid sidorna ..

HmObestämd

Abico
0

På bilderna ser dom ganska jämn"smala" ute bägge två.
Men jag tycker inte att man behöver oroa sig över tjocka marsvin när dom är såpass unga :)

Ge dom havregryn, det är jättebra för att få dom att lägga på sig :)

Hanna 

idipidi
0

Är du orolig för att hon ska vara tjock eller för att hon skulle kunna vara dräktig? För om du oroar dig för att hon är tjock så är det bara att sluta med en gång. :) Marsvin som fortfarande växer är inte för tjocka, helt enkelt.

Aristarcos
0

#7 Att jag reagerar är väl för att de är så olika i kroppen ;) men tack för ditt svar ;)

Aristarcos
0

#8 Jag reagerar för att de är så olika i hullet,  i och med att jag inte riktigt vet hur mycket hull dom ska ha, det är klart man har ju även hört om dräktiga djur från djuraffärer…Obestämd så det kan ju också ge en tankeställare..

Berlau
0

Tycker inte att någon av dom ser tjocka ut. :) Bara fina och lagon runda marsvin, även om alla marsvin är olika i kroppen.
Varför tror du att hon är dräktig? "/

Aristarcos
0

#11 nej jag tror inte det egentligen, men man kan ju aldrig vara säker…jag tycker bara att det skiljer mycket på dem, men det syns inte så bra på bilderna heller tyvärr, men det kanske är så att sitas kroppsbyggnad helt enkelt är knubbigare där bak, precis som det skiljer på andra kroppsdelar…

deluxe
0

Dom är ju individer. Alla kan inte se likadana ut Flört

FeliciaS
0

Jag tycker inte någon av de ser det minsta kraftiga ut ;)

#13 Precis ^^

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Aristarcos
0

# 13 & 14  Oki, tack för det är bra då vet jag det =) Nu slipper jag ju undra !!