Marsvin iFokus

Marsvin

Etikett: allmänt
Läst 1178 ggr
zuperzita
0

[transport] göteborg/alingsås - västmanland

Jahapp. efter som det finns en till person som har gjort liknadnde tråd gör jag väl också en. Någon som kan denna sträcka? Självklart för en erstänning!

med vänliga hälsningar Linnea

FrippeKurre
0

tyvärr… har aldrig varit där…

zuperzita
0

#1 - okej Obestämd

CamillaS
0

#0 visst får du göra en tråd här, men har du gjort en tråd på djurtransport iFokus också?

zuperzita
0

#3 - yes..

Abico
0

#3 - Det ligger en tråd på djurtransport iFokus också, ja :)

Marsvinet kan ev. skickas till Borås också om det är enklare att ordna transport därifrån än Göteborg.

Hanna 

FeliciaS
0

Vart i Västmanland då?

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

zuperzita
0

#6 - mitten av sverige. vad gör du på so lektionerna? haha :P

titta här

och nu ser jag att jag har stavat fel på rubruken xD

västmanland*

FeliciaS
0

#7 Alltså vart i Västmanland transporten ska vara till. Eller det kanske inte spelar någon roll? :P

Mvh Felicia

zuperzita
0

#8 - typ köping spelar inte så stor roll kan åka mer eller mindre vart som helst :)

PernillaS
0

Tåg eller buss funkar inte det

zuperzita
0

#10 - ? ska vi sätta marsvinet på tåget? :s någon måste överlämna det ? -.-

FeliciaS
0

#11 Jomen självklart, Sophie klarar säkert galant att gå av själv och visa upp sin biljett ;P

Mvh Felicia

emelie92
0

jag ska till västmanland i juni, men jag tar inte vägen förbi alingsås, så det skulle isåfall vara om marsvinet kom till mig innan i gbg.

FeliciaS
0

#13 Hanna kanske kan ta med henne till Petten Rävlanda? ;) Beroende på när du ska dit förstås.

Mvh Felicia

zuperzita
0

#13 - skulle vara trrevligt vilket datum? ^^

Abico
0

#13 - Det låte väl jättebra om det fick plats ett litet marsvin när du åker. Jag kan absolut ta in henne till Göteborg eller som Felicia säger, ta med henne till Rävlanda.

Hanna 

Moa-15
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

När jag läste kommentarerna fick jag roliga bilder i huvudet.

Marsvin sittande på tåg;-)

Nä du får väl ta med dom dit själv.

Eller vad menar du egentligen?

Abico
0

#17 - Marsvinet ska flytta till Köping från Alingsås och eftersom det är nästan fyra timmars resväg dit härifrån, enkel resa, så är det inget jag har möjlighet att göra. Därför är det betydligt enklare att se om det finns andra som åker den sträckan och kan ta med sig ett marsvin på vägen.

Hanna 

Berlau
0

#17 Jag tror inte hon ska åka tåg, inte själv iallafall :P Dom försöker nog bara hitta någon som kan ta med sig marsvinet från Alingsås hem till Västmanland ifall dom har vägarna förbi.

Denna kommentar har tagits bort.
Abico
0

Puttar för lilla Sophie :)

Hanna 

parsley
0

Kolla vilka som kommer på utställningen i Rävlanda (eller vad ni nu har för utställningar på gång i Västra), med den som har hand om katalogskrivningen och anmälningarna. Ligger inte Västerås i Västmanland? I Västerås finns ju en del uppfödare brukar åka på olika utställningar.

Abico
0

#38 - Fast Rävlanda är ju såpass liten, jag tror inte att det kör så många långväga för en inoff. pet… Och sen är SM nästa. Men jag ska ta och kolla upp om det kör någon uppifrån :)

Hanna 

parsley
0

PM:at dig.

Abico
0

Emelie, när i juni åker du?

Hanna 

emelie92
0

#41 - Jag åker någon gång de sista dagarna i juni. hm.. det tar kanske lite väl lång tid om marsvinet ska vara hos mig i 3 veckor i väntan på att komma till västmanland :/

Abico
0

#42 - Det är ju bättre än inget om vi inte hittar något annat. Å andra sidan, om du åker såpass sent så kan hon lika gärna stanna här tills SM och åka upp då :)

Hanna 

FeliciaS
0

#43 Eller att du tar pendeln till Göteborg. Det är väl inget jätteproblem precis? ;) Om inte Emelie skulle kunna ta sig till centralen så går ju jag i skolan inne i stan och kan vara mellanhand, fniss :P

Har ni transport från Dingle och uppåt eller?

Mvh Felicia

FeliciaS
0

Ojdå, nu tänkte jag inte *s* Jag går ju inte i skolan i slutet av juni! :P Men strunt samma, transportmöjlighet till Mölnlycke finns om det skulle vara så att det behövs.

Mvh Felicia

Abico
0

#44 - Fast om det ändå inte blir transport förns i slutet av juni kan Sophie ju lika gärna sitta här en vecka till och åka med mig till Dingle, därifrån är det säkert inget problem att ordna transport.

Annars kanske transport löser sig redan nästa helg, har inte fått svar ännu dock.

Hanna 

FeliciaS
0

#46 Okej ;) Men om du inte har transport från Dingle så. Men oavsett vad verkar det ju ordna sig ^^

Mvh Felicia

Ireth
0

Från Dingle kan jag hjälpa till med transport till Örebro t.ex om det inte ordnar sig på annat sätt.

Abico
0

#48 - Tack för erbjudandet :)

Hanna