Nu startar jag min uppfödning
Nu har jag startat min uppfödning på Choklad/Golden pettar. Ni får gärna titta in på hemsidan och säga vad ni tycker om uppfödningen och hemsidan. Både bra och dålig kritik :)
Jättefin sida!
Fin sida! Konrad ser verkligen cool ut, jag förstår varför du vill föda upp den färgen. :)
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
Tack så mycket :D Ja jag tycker den är lite speciell :)

Snygg hemsida. Jag gillar den milda bakgrundfärgen så marsvinen verkligen kommer fram på fotona. Jag som är en sådan där "ordpetare" hakar upp mig på att man blandar svenska och engelska - varför inte 'hem' istället för 'home'?!
Är det bara jag som får konstigt ä i änglar?
Annars jättefin sida, gillar verkligen snirklarna i designen :)
Fin sida! Tycker det är lite tråkigt med så mycket grått dock. Om själva sidans färg vore ex. ljust blå hade det gett ett "lättare" intryck. Men det är ju en smaksak ^^ Överskriften/rubriken "Liinda" säger mig inte heller något. Kanske det skulle stå något om marsvin istället eftersom det är vad sidan handlar om? :)
#5 Samma här. Det står "Ã,,nglar" för mig.
Spännande med ungarna! ;)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
#4 Ibland går inte startsidan att ändra namn på. Det är felet med freewebs, som jag annars rekommenderar för enkelhetens skull, det ofta är "småkrångel". No big deals, men väldigt frustrerande vissa gånger.
Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.
http://www.freewebs.com/binajismarsvin

Jag har funderat på en egen hemsida - mest som dagbok åt mig själv - men det verkar så tidsödande. Men menar du att det finns "gratissidor" när du skriver freewebs? Berätta mera för mig som är helt okunnig om hur det funkar med bloggar i allmänhet och hemsidor i synnerhet
Den röda texten är hopplöst svårt att läsa mot bakgrundsfärgen tycker jag! Annars är det en fin sida.
"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"
#4 Jag har inte ens tänkt på att man kanske kan ändra det trodde inte att det gick men ska kolla :)
#5 Nej jag ser också att det är konstigt vid änglar men det är hopplöst har försökt ordna till det flera gånger men det går inte :/
#6 Jag valde grått för jag tänkte att det var en neutral färg, Ja där det står Liinda vill jag att det ska stå typ Choklad/Golden avel men jag vet inte hur man ändrar det och jag är inte den bästa på engelska :P Ja det är riktigt spännande är sjukt ivrigt redan nu fast det är jättelång tid kvar :P
#7 Jo jag har märkt mycket småkrångel och jag som inte kan engelska så bra har haft lite problem men tur att man har pojkvän som fick sitta och översätta det jag inte förstog :P
#8 Freewebs är gratis och faktiskt väldigt enkel att ha och göra med ifall man inte gjort hemsidor förut som typ jag :P
#9 Ja det har du rätt i, jag ska nog ta och ändra det så det blir lättare att läsa :)
#8 www.freewebs.com är det jag pratar om :)
Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.
http://www.freewebs.com/binajismarsvin
Jag tyckte sidan va jätte fin :)
#8 Men om du ska ha en blogg föreslår jag www.blogg.se , man kan redigera den mera på egen hand än freewebs. Fast freewebs är bättre om du vill ha en "hemsida".
Kolla min blogg(inaktiv): almasgrisar.blogg.se
Den har jag kodatosv själv.
Förlåt för OT..

Det verkar ju som om bloggen är enklare men också borde vara mer "levande" (dagbok) och det har jag inte tid till. En hemsida kan ju vara som den är under längre tid men verkar inte helt enkel att start upp. Jag är heller inte så bra på engelska - fast jag har ju hjälpt till och administrera bef hemsidor men då är ju allt klart från början. Det här tål att tänkas på känner jag.
Hej, det var fint, tycker som någon tidigare att den röda texten blir svår att tyda… byt gärna till någon annan färg, kanske ljust röd istället…
Jag har bytt den röda färgen till blå nu istället, säg gärna vad ni tycker :)
#17..
varför inte bara vit färg på texten.. tror det skulle vara bäst..min åsikt… annars bra..
Obs ! Du har inte rättat till ordet änglar som har en massa konstiga tecken emellan…
#18 Jag vill att det ska synas lite extra därför jag vill ta en lite ovanligare färg. Eller en tydligare färg kanske man ska säga.
Nej jag vet det går inte att ordna den bara krånglar så det får lov att stå så tills sidan vill sammarbeta med mig :P
#19 Då du inte har vit som standard tror jag faktiskt att vitt är tydligare i det här fallet, prova så du får se, den blå är lite otydlig också…
Jag tog vit som färg nu och du har rätt det syns mer :)
Nu har jag även lagt dit en blogg och en gästbok :)
Fint!
Men jag tycker det ska vara en marsvinsbild istället för bild på ljus ;) Sedan om du lyckas ta reda på hur man ändrar rubriken höjer det sidan lite till, samt om du kan rätta till så att det står "Änglar" istället för "Ã,,nglar" (:
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
#21 jag trodde nog att vitt skulle göra sig bra =)
#23 Tack :) Jag tycker ljusen är fina så dom stannar nog och så tror jag inte att det går att byta dom, för dom tillhör nog temat som jag valde. Ja jag vill verkligen ändra dom sakerna du nämde men jag kan inte, jag är tydligen inte ett sånt datasnille :P Men jag kanske tillomed får ta och kontakta typ dom som har hand om sidan. För jag kommer verkligen inte på hur man gör :P
#24 Japp och det gjorde det :)