Min bebbetrio.

Åhh nej gud vad söt! Var fick du Ull Vide ifrån? :O :P

Lilla Vild Vittra är så söt ^^ Vilka öron! Och Ull Vide är mycket riktigt hemskt lik en hamster. Är du säker på att det är ett marsvin? ;)
Och så "min" lilla Ella, hon ser jättestor ut! Frågan är väl hur mycket man kan växa på en vecka :P
Hanna
Åh, äntligen ;)
Måste säga att jag gått och väntat på det här :P Hur gammal är "hamstern" Ull Vide?
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

#3 Ull Vide är köpt av L. Ahlqvist. Jag blev totalförälskad i henne på Landskronautställningen.
#7 Du vet skåningar och möe mad "mycket mat". fniss. Ja som du ser så är ju till och med hamstrarna "välgödda" ha ha.
Marsvin 4-ever
.
Jag undrade väl när du skulle presentera sötnosarna ordentligt ;)
Sötnosarna Vild Vittra(man blir enormt sugen på att skaffa nakis själv när man ser henne) och Ella Rätt Och Slätt(hon ser så näpen ut!) känner man ju igen, men guldhamster-grisen Ull Vide var främmande. ;p Fantastiskt gullig hon med!
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
Vilka vackra grisar! :) Jättesöta allihop.

#8 Pinsamt värre. För jag missade fullständigt att fråga när hon var född.
Nåväl det ger sig för hennes registreringspapper är på ingång.
Men gissar att hon är jämngammal med Ella Rätt o Slätt.
Marsvin 4-ever
.

#10 Ja du det var verkligen även för mig en totalöveraskning att bli med en hamster-gris.
Men blev ju tok-kär.
Marsvin 4-ever
.
Ja hehe han påminde lite om en förväxt hamster, en ursöt sådan iallafall! :)
Ella rätt och slätt är verkligen jättevacker! :) Jag gillade verkligen färgen som hon har :)

#14 Ja Visst är Ella Rätt o Slätt härlig i sina färger.
Vet inte vem som är stoltast jag eller uppfödaren Abico/Hanna?
Marsvin 4-ever
.
#15 - Vi får nog slåss om det ;)
Hanna
Vilka sötnosar alla tre :) Ser ut som en liten bustrio ^^
Vilka fina grisar :)

#19 Ha Ha. Ja det skall bli spännande att se om hon förblir hamsterlik som vuxen.
Tack alla för era fina komplimanger hälsar gangstertrion. 
Marsvin 4-ever
.
Jag måste bara berätta att din Ella Rätt och Slätt har fastnat i mitt huvud. Jag drömde inatt att jag var hos en uppfödare och då satt där en liten marsvinsunge som såg ut precis som din Ella Rätt och Slätt och jag ville absolut ha den och hade bestämt mig, men då var det en hane och jag blev helt förstörd haha XD

#21 Vad komiskt
. Förstår att du blev helt förstörd då det visade sig vara en hane. Ha Ha.
Marsvin 4-ever
.
#22 Haha ja för jag har ju bestämt för att inte skaffa fler hanar nu :P