Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterbilderfilmer
Läst 934 ggr
Abico
0

Foto: Äkta kärlek

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Pappa är inte mycket för marsvin, helst vill han inte ta i dom men då och då kan jag komma på honom med att stå och prata med marsvinen i mitt rum när jag inte är där :P

Men häromdagen då jag låg ute på gräsmattan och plockade gräs åt mina små så såg jag det här, ett bevis på äkta kärlek mellan pappa och grisarna ^^ Han har klippt gräsmattan runt uteburarna *s*

Hanna 

Berlau
0

Nej men vad gulligt! :P Min pappa säger det och så menar han det, tur att man har en mamma som gillar dom. Fast dom brukar prata med min bror (som är 15) när han går förbi och sjunger, jättefalskt. Honom älskar dom ^^

[SusannaK]
0

Skrattande…..*ha ha*…gulligt

Abico
0

Haha ^^ Han står för större delen av grisarnas foderkostnad också samt hö och spån, så dom är nog undermedvetet väldigt glada i honom :P

Fast igår undrade han om jag skaffat höns för flickorna som var ute i hagen "kacklade" så hemskt ;)

Hanna 

[SusannaK]
0

Ha ha ha ha…tror att han är avslöjad han verkar ju tycka om dom rätt mycketFlört

emelie92
0

Nä, gud vad orättvist! Min pappa klipper ALLTID gräset i marsvinenshage. >_< riktigt frustrerande! hjälper inte att jag har sagt till honom 7363453 gånger :P

Abico
0

#4 - Ja, det tror jag också ;) Bäst att inte säga något om att jag kommit på hemligheten. Kanske kan "sälja in" honom som jag gjorde med mamma och låta honom köpa ett marsvin *s*

#5 - Haha, så brukar det vara här med :P

Hanna 

Aristarcos
0

Hehe, det finns guld under hård yta *S*

Min make har börjat komma och hälsa på dem när han kommer hem för dagen *S* trots att han var emot dem, men han gillar ju faktiskt djur , bara att han är för bekväm egentligen ;)

zuperzita
0

som min bror. Han säger marsvin är töntigt (23 år) sedan står han där själv med pipröst och pratar. haha så snällt av din pappa :)

Caspia
0

Haha! Heja Hannas pappa. De små marsvinen nästlar sig in i hjärtat på vilken hårdhudad pappa som helst.

Envishet och drömmar

FeliciaS
0

Haha ;) Det blir ju bara mindre att klippa för honom ^^

Men din pappa var ju så grymt snäll och ställde upp med att skjutsa ända till Nässjö, så nog måste han gilla grisarna (och sin dotter) :P

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Creation
0

Haha, vad kul! ;)

Häromdagen klipptes vår gräsmatta, men inte skulle det lämnas någon betesplats för marsvinen. Vad avis man blir!

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.