Marsvin iFokus

Marsvin

Etikett: allmänt
Läst 871 ggr
Linnet
0

Transporthjälp Luleå-Kiruna

Skulle behöva hjälp att frakta ett marsvin från Luleå till Kiruna och ett marsvin i omvänd riktning alltså från Kiruna till Luleå.

zuperzita
0

Det finns faktiskt en egen sajt om detta ^^

kolla här

Linnet
0

Jo, jag vet det, men jag tror inte det är så många som kollar på den eller ens vet o att den finns.

strawberries97
0

jag ska till luleå på fredag och jag bor i Kiruna

Linnet
0

Så här är det, vi har planerat ett byte jag och arcticas i Kiruna, hon vill ha en kastrerad hane av mig och jag ska ta en hane av henne. Är det nästa fredag du ska till Luleå? och åker du tillbaka till Kiruna då och när?? Det skulle vara jättebra om det gick att lösa transporten =)

moonlights
0

#4 det är jag som ska åka till luleå råkade skriva från min kusins användare.

Jag åker till luleå v 19 vet inte om det blir på Fredag vi känner hon som äger Arcticas uppfödning. jag åker bara ner till luleå över dan.

Linnet
0

Det vore ju jättebra om det gick att lösa, spelar ju ingen roll vilken dag det blir.

Linnet
0

Söker fortfarande transporthjälp!!!

moonlights
0

Jag kommer inte att åka ner den här veckan iallafall. Men det är så att vi ska lämna in bilen på service över dan så vi kan ju inte ha något marsvin i bilen under tiden.

Linnet
0

Nej, men det löser vi, kan ju hämta upp och lämna av marsvinen precis när som helst på dagen, eller inte jag utan mamma, då jag inte har körkort själv.

Linnet
0

Transport Kiruna-Luleå är fixad men behöver fortfarande hjälp med transport från Luleå till Kiruna.

moonlights
0

vilken dag behöver du transport luleå-kiruna

Linnet
0

Det spelar ingen roll vilken dag det blir, åker visserligen bort på fredag men mamma är hemma och hon kan nog möta upp och lämna av marsvinet, om ni bestämmer tid och plats. Det är en marsvinshane som ska till arcticas.

moonlights
0

jag åker till Luleå nästa vecka på fredag (22/5)

Linnet
0

Vad bra om det går att fixa så att han (marsvinet) får åka med tillbaka då.

Linnea (e-mail: iliero-6@student.ltu.se)