Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettmedlemmar
Läst 1032 ggr
Ruffsen
0

Vilka tider, online?

Hej!

Jag undrar som en kul grej ungefär vilka tider ni brukar vara online varje dag. det kanske är olika men då kan man ju bara skriva att det är olika.

Jag själv sitter vid datorn på eftermiddagen och kvällen men inte varje dag. Men jag brukar högst sitta i två timmar:) Men idag är jag sjuk så jag kan vara inne hur mycket jag vill^^.

På eftermiddagen/kvällen brukar jag sitta ungefär sex till åtta men ibland blire det fyra till sex det är lite olika.

Men när brukar ni sitta vid datorn och vara inne på marsvin.IFokus…?

Ruffsen
0

Är det ingen som har gjort det?:)

Mari
0

Jag är online nästan hela tiden från kl 08,30-24,00 men inte aktiv hela tiden utan tittar in lite då och då

fredagar och hela helgerna brukar jag ha svårt att sitta vid datorn så det brukar oftast bli helt datorfria dagar då :=)

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Ruffsen
0

Okej. :)

agnes_S
0

Är också online nästan hela dagarna så att säga, tittar till lite då och då. :)

Ruffsen
0

Okej:)

Ruffsen
0

Abico
0

Jag brukar titta in snabbt på morgonen innan skolan om jag hinner. Sedan sitter jag för det mesta och gör läxor, skriver uppsatser och liknande vid datorn på eftermiddagarna (nu tex. ;)) så då är jag här och sedan fram till 22-23 tiden på kvällen under vardagarna. Helger kan jag sitta online hela dagen, utan att eg. vara här (tittar in lite då och då).l

Hanna 

Ruffsen
0

zuperzita
0

Jag sitter så fort jag kommer hem. haha iFokus kan vara bra att läsa. Men svarar inte jämt. Ibland är jag borta från datorn och så :)

Men jag och någon brukar vara rätt aktiv :)

Aristarcos
0

Jag är oftast närvarande till och från under dagen !

Ruffsen
0

deluxe
0

Eftersom jag pluggar hemifrån - till största delen iaf - spenderar jag just nu alldeles för mycket tid framför datorn, och då tittar jag in lite då och då. Flört

Moa-15
0

Jag.

Har blivit lite beroende av det här;)

Brukar titta in ibland men gör andra saker på datorn emellan om man säger så=)

skriver Okej. Så slipper du=)

Ireth
0

Jag pluggar också till stor del hemma= konstant sittande vid datorn ;) iFokus är uppe HELA tiden. Hjälp :P

Ruffsen
0

Efter ikväll kan inte jag vara aktiv förrän på måndag för jag ska på ett fotbollsläger. Så om ni undrar varför jag inte svarar eller skriver något så är jag borta:)

Ruffsen
0

Efter ikväll kan inte jag vara aktiv förrän på måndag för jag ska på ett fotbollsläger. Så om ni undrar varför jag inte svarar eller skriver något så är jag borta:)

[Liinda]
0

Jag kollar några gånger om dagen lite snabbt

FeliciaS
0

Jag är online så ofta jag hinner ^^

Det varierar när jag börjar/slutar skolan och hur mycket skolarbete jag har, samt om jag ska till stallet eller träningen. På vardagarna blir det på eftermiddagarna och kvällarna, på morgonarna endast om jag börjar sent (dvs. fredagar). Helgerna ska vi inte tala om *s* Ibland nästan konstant, förutom att pyssla med grisarna, om jag inte har skolarbete att göra.

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Fiona
0

Jag kommer hem från kolan vid halv 4 och brukar då sitta en listen stund, dock på hela fokus och inte bara marsvin. Sen brukar jag oftast sitta senare mellan 8-11 någon gång men samma då inte bara marsvin :P

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

emelie92
0

Jag brukar slö-titta på iFokus när jag gör läxorna (gör alltid mina läxor på datorn) och det är inget som jag vill inspirera er andra till att göra. För då brukar läxläsningen gå dubbelt så långsamt ;P

Abico
0

#20 - Märkligt, jag känner igen det där ;)

Hanna 

Creation
0

Jag är inne när jag hinner, men en stund varje dag blir det ju. :)
Måndag, tisdag, torsdag, fredag blir det alltid först framåt 18-20 som jag loggar in. Onsdagar blir det kring fyratiden och på helger är jag aktiv en stund då och då.

Alltså blir det kring eftermiddag/kväll på vardagar och lite närsomhelst på dygnet på helger.
Oftast brukar jag göra mycket annat samtidigt, och bara ha datorn med iFokus på i "bakgrunden".

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Berlau
0

Ibland på morgonen/förmiddag, oftast nu då som på helger. Sedan sitter jag oftast vid tretiden och senare på kvällen :)

Sannich
0

Tittar in på morgonen när jag sitter på jobbet och äter frukost. Sen blir det kanske någon mer gång under timmarna på jobbet. Sen kommer jag hem och sätter på datorn, och då dyker marsvin i fokus upp även då. :) Sen kollar jag det sista jag gör innan jag stänger av.

Ruffsen
0

Aristarcos
0

Men man behöver ju inte heller bara svara med ett Okej ;) Om man har något att tillägga kan man ju skriva eller låta bli, men bara ett rätt och slätt Okej tycker jag känns onödigt, sen kan man ju också svara flera olika inlägg i ett svar genom att skriva tex

#25 då vet jag att du skriver bara Okej vilket jag kanske känns onödigt..

Osv…