Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettskötsel
Läst 525 ggr
Caspia
0

Passning erbjudes, Uddevalla

Har förstått att det är många som planerar sina semestrar nu och eftersom jag inte ska resa själv kan jag ju hjälpa till med marsvinspassning istället om någon i närområdet har behov av det. Kommer fr om juni och till och med mitten av augusti att befinna mig i Uddevalla. Det ligger i Bohuslän ca 8 mil norr om Göteborg och ca tre mil söder om Dingle där SM hålls 4-5 juli.

Jag är 23 år gammal och har haft marsvin sedan jag var liten så jag tror att de skulle ha en hyfsat trevlig semester hos mig Glad. Referenser finns om så önskas.

Mvh Anna

Envishet och drömmar

Aristarcos
0

Hm, när det gäller i augusti så skulle de ev kunna passa om det går att ordna praktiskt om vi inte hittar någon här. Vi ska ju åka upp till strömstad då =)

Caspia
0

Strömstad är ju ett trevligt turistmål, dock med ganska aggressiva fiskmåsar. Kommer ni från Jönköping så går den vägen (44:an) alldeles utanför fönstret så det ska väl absolut gå att få till praktiskt med lämning och hämtning utan alltför mycket meck. De är välkomna, du får höra av dig om hur det blir.

Envishet och drömmar

Aristarcos
0

Hehe, vi ska inte bo i själva strömstad, precis utanför på en ö =)  Visst fins det måsar och trutar där, men det brukar vi överleva Skrattande vi har varit där tidigare, ska dit nu för 4:e gången =) Mm vet att vi brukar köra den vägen..

Aristarcos
0

Nu har Juli löst sig, men vi har inte klart för augusti… hör av mig om ett tag igen ;) så får vi se …