Tar en liten paus
Hej på er!
Den senaste tiden har det varit lite för mycket för mig med Siiri, skolan och sådär och jag känner att det gått ut över MiF en del. Jag skäms över hur jag uppfört mig härinne i vissa trådar det senaste och hoppas att jag inte trampat alltför många på tårna.
I vilket fall så ska jag ta en liten paus och vila upp mig för nu har jag ingen kraft som helst kvar och då är det inget bra att sätta sig och skriva på ett forum.
Vill ni nå mig så hittar ni mig på msn, pm eller i marsvinsburarna :)
Ta hand om er så hörs vi snart!
Kram Hanna
Hanna

Stor kram till dig Hanna.
Du vet att mina tankar finns hos dig och dina små.
Marsvin 4-ever
.
Kommer sakna dig, men har du för mycket tycker jag att du ska vila dig lite härifrån, hoppas att du kommer tillbaka snart igen.. vi väntar på dig och välkomnar dig tillbaka igen.

Nee Hanna! kommer sakna dig så oerhört mycket gumman!
Men du får ha det så bra så får vi hoppas att du kommer tillbaks snart!
Gått ut över MIF? vad är det för förkortning?…. Har jag aldrig hört iaf.

#5 , MIF = Marsvinifokus.
Jaha,)
Tråkigt att du försvinner ett tag. Kommer att sakna dig! Men ibland är det bra att ta en paus från internet och forum. Det tar faktiskt ganska mycket på krafterna att hålla sig uppdaterad och svara/skriva i trådar, och särskilt om man är Medarbetare, kan jag tänka mig. Hoppas att du kan "vila upp dig" ordentligt nu! :)
Vi kommer sakna dig hanna! Jag väntar på dig ;) kramar :)
Samla på dig lite kraft och titta in så mycket du orkar :)
Jag kan omöjligt tänka mig marsvin.ifokus utan dig ^^ Ta väl hand om marsvinen, om inte annat så hörs och syns vi på andra håll.
Bamsekramar från oss!
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Hoppas du hittar tillbaka när din "semester" är avklarad!
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//
Vad söta ni är :)
Självklart kommer jag tillbaka, om ett tag.
Hanna
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Hoppas du får en skön vila! Kommer sakna dig.
Själv ska jag nog också skära ner lite på mif:andet tills skolan är över(dock ej pausa helt). Det är så enormt mycket plugg nu!
Du måste dock titta in och berätta hur det gått med Siiri efter veterinärbesöket sen! :)
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.