Byta användarnamn?
Måste man avsluta sitt konto och starta ett nytt om man bara vill byta sitt användarnamn?
Och hur gör man isåfall?
Marsvin 4-ever
.

Det vill jag också veta :)
/ Stephanie-D
Medarbetare på Jack russell terrier iFokus, Tonåringar iFokus och The Sims iFokus
http://support.ifokus.se/Forum/Read.aspx?MessageId=2d733b45-6678-42c3-b42d-fe61e69bb80b
Gjorde ett snabbt sök här är info angående detta !!

#2 Tack.
Men vad konstigt det verkar inte vara genomförbart. Fast jag tycker mig sett namnbyten rätt ofta?
Skall man då avsluta sitt konto och starta ett nytt om man känner att man vill byta "skepnad"? fniss.
Nej så illa är det inte. Men tantnett känns inte rätt längre, och skulle jag byta så självklart talar jag om att det är jag.
Marsvin 4-ever
.
Du kanske kan kontakta TS till tråden support om du vill ändra till ditt eget namn, det kanske är godkänd anledning ;) Du får bli extra Medarbetare här ;)
Man kan inte ändra sitt namn annat än att starta upp ett helt nytt konto. Jag tycker det är bra, det skulle vara jättejobbigt att hålla reda på alla namnbyten annars.
Personer som blir Medarbetare eller värd får byta namn, eftersom man gärna ser att det är deras riktiga.
För mig är och förblir du alltid Tantnett ;) Tycker det är ett söt namn.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

#5 Jo jag förstod att det hade nog artat sig till minst en heltidssyssla då jag läste reglerna på support iFokus.
Jo visst kan jag leva vidare med tantnett så viktigt är det inte, och det är ju både gulligt ja, samt har lite humor över sig jag kallas ju det av mina vänner även utanför denna världen.
Marsvin 4-ever
.
Ja, n?n m?ste g?ra ett nytt konto. Detta pga att killarna m?ste g?ra det manuellt, och det skulle ta on?digt mycket tid. Personer som ska bli sajtv?rd (dock ej medarbetare) ska helst byta vill sitt riktiga namn och/eller efternamn. Jag har bytt namn en g?ng, pga att Jag inte kunde logga in med mitt f?rra namn p? min dator.
Värd på Choklad iFokus